دهداری زاده مدیر لرستان عنوان کرد

روابط عمومی تحلیلی است که دیگران از عملکرد ما دارند

مدیر لرستان همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی به تشریح فعالیت ها و موفقیت های روابط عمومی مدیریت در سال های اخیر پرداخت.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا مرتضی دهداری زاده مدیر استان لرستان در نشستی مهمترین نقش روابط عمومی ها در صنعت بانکداری را کمک به تثبیت و ارتقاء وجهه حرفه ای نظام بانکی دانست و گفت: شهرت و اعتبار مانند تیغ دولبه ای هستند که اگر با هماهنگی و در تعامل با یکدیگر عمل نکنند ممکن است به شان و اعتبار اجتماعی بنگاه های اقتصادی و از جمله بانک ها ضربه های جبران ناپذیری وارد کنند.

وی افزود: در کار سخت و پیچیده ای مانند بنگاه داری مالی و اقتصادی، مهارت های بسیار زیادی مورد نیاز است تا فرد بتواند نقش و ماموریت خود را به خوبی ایفا کند. اما اگر بنا باشد با اولویت و آن هم در حوزه روابط عمومی و بازاریابی و مشتری مداری از مهارت های مورد نظر یاد کنیم، شاید بتوان گفت مهارت برقراری ارتباط با مشتری ، ایجاد و حفظ اعتماد یکی از اولین و مهمترین مهارت هایی است که می تواند در شکل گیری یک رابطه موثر، دوسویه و پویا بین یک موسسه و نهاد پولی و مالی و مشتریان آن برقرار شود.

مدیر لرستان در ادامه گفت: در دوره ای که به دلیل افزایش آگاهی مشتریان و مخاطبان و همچنین تعدد موسسات و بانک های ارائه دهنده خدمات بانکی، انتخاب های زیادی پیش روی مشتری قرار دارد و همه بانک ها و بنگاه های مالی تقریبا خدمات مشابهی را ارائه می دهند، تنها یک مزیت رقابتی می تواند مشتری را به سوی یک بانک یا موسسه مالی جذب کند.در این میان مهارت برقراری ارتباط و جذب مشتریان می تواند از ارزش و جایگاه بالایی برخوردار باشد که این یکی از نقش ها و ماموریت های اصلی روابط عمومی است که باعث می شود مشتریان با یافتن منافع مادی و معنوی خود به سوی یک بانک خاص گرایش پیدا کنند.

مدیر لرستان در خصوص تشریح فعالیت در حوزه مسئولیت اجتماعی در استان طی سال های اخیر گفت: نتیجه خوب از کار خوب ضرب المثل مسئولیت اجتماعی است. مسولیت اجتماعی به این معناست که سازمان در مقابل اجتماع، مسوولیت هایی دارد که فراتر از مسوولیت قراردادی و سنتی تولید کالا و خدمات در عین سودآوری است این مهم در سال های اخیر در لرستان به نحو چشمگیری نمود داشته است .

دهداری زاده با اشاره به حادثه سیل در سال 98 گفت : بانک مسکن در نخستین ساعات وقوع حادثه دلخراش سیل طغیانگر لرستان و در راستای عمل به مسوولیت های اجتماعی خود به یاری سیل زدگان شتافت و در چندین مرحله جمع آوری کمک های مردمی و حضور در مناطق سیل زده خود را در کنار آسیب دیدگان از این حادثه قرار داد این مهم با حضور و بازدید مدیر عامل فقید بانک مسکن مرحوم رحیمی انارکی و هیات همراه در روزهای نخست حادثه از مناطق سیل زده استان تکمیل شد.

مدیر لرستان افزود : بانک مسکن در همین راستا با اهدای 168 تخته فرش و همچنین 2000 بسته لوازم تحریر و مشارکت در ساخت مدرسه سه کلاسه روستای سیل زده وره زرد پلدختر از محل کمک های مردمی و مجموعه همکاران بانک مسکن در سراسر کشور توانست قدمی ماندگار در حوزه مسئولیت های اجتماعی خود بردارد. دهداری زاده در خصوص ساخت مدرسه در استان با توجه به پیگیری های به عمل آمده و مساعدت و همکاری صمیمانه اعضای هیات مدیره بانک تا کنون سه مدرسه در سطح استان تکمیل و راه اندازی شده است این مدارس که شامل یک مدرسه یک کلاسه در روستای علی آباد گاوکش نورآباد و مدرسه شش کلاسه مسکن مهر الیگودرز و همچنین سه کلاسه روستای وره زرد پلدختر می باشند در مجموع پانصد دانش آموزان دختر و پسر در این مدارس به یاری خدا مشغول به تحصیل شده اند.

همچنین پیشنهاد ساخت مدرسه 9 کلاسه شهرستان الشتر از سوی اداره کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان به این مدیریت ارسال شده است که با یاری خداوند و مساعدت مدیر عامل و اعضای محترم هیات مدیره بانک مسکن همچون ادوار گذشته امیدواریم بتوانیم گامی دیگر در جهت اعتلای نام بانک و اقدامی در جهت مناسب سازی و ایجاد محیط آموزشی مناسب برای آینده سازان این مرز و بوم برداریم .

مدیر لرستان گفت :در سال جاری و با پیگیری نماینده محترم مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی و دستورالعمل بانک مرکزی مبنی بر هزینه نمودن بخشی از بودجه جوایز قرض‌الحسنه به امور عام‌المنفعه و همچنین در راستای اجرای مسوولیت‌های اجتماعی بانک مقرر شد یک میلیاردریال از محل بودجه جوایز قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک به تجهیز درمانگاه فرهنگیان الیگودرز اختصاص یابد این درمانگاه که در حال حاضر کار های ساختمانی آن به پایان رسیده است در حال تجهیز می باشد که مساعدت مدیر عامل بانک مسکن جناب آقای دکتر شایان و اعضای هیات مدیره جهت تکمیل خرید تجهیزات پزشکی آن قطعاً می تواند نقش بسزایی در ارتقاء کیفیت سلامت مردم این منطقه و همچنین ارتقاء برند بانک مسکن در این شهرستان در حوزه مسئولیت های اجتماعی باشد .

وی با اشاره به برگزاری موفق کمپین های آب در سطح استان با همکاری و مشارکت شرکت آبفا و آموزش و پرورش لرستان و انجمن های مردم نهاد در طی سه سال وهمچنین کاشت نهال طی دوسال با مشارکت و همراهی پدر بلوط ایران در منطقه بام لرستان اظهار داشت:در سال های اخیر که با برنامه ریزی دقیق و تلاش همکاران ما در روابط عمومی مدیریت صورت گرفته، توانسته ایم جایگاه و برند بانک را در اذهان عمومی و در بین مسئولین ارشد استان ارتقاء بخشیم و مجموعه این اقدامات در سال های اخیر منجر به ارتقاء چند ده پله ای روابط عمومی بانک مسکن لرستان در سطح کشور شود که مورد تایید و تشویق مدیران ارشد روابط عمومی بانک مسکن شده است.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000