عضو هیأت مدیره:

کارکنان ستاد، سربازان شعب هستند

عضو هیأت مدیره و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی در مراسم تودیع و تکریم مدیر سابق یزد و معارفه مدیر جدید استان با برشمردن تغییرات مدیریتی ایجادشده و اهمیت تفویض اختیار و نیز تأکید بر حاکمیت شعب، کارکنان ستاد را سربازان در میدان خدمت به شعب خواند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این مراسم که رییس اداره کل امور کارکنان و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری حضور داشتند، سیدمحسن فاضلیان عضو هیأت مدیره و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی گفت: انتظار می‌رود در ساختار جدید که هدف آن تسریع در حل مشکلات شعب در تمامی زمینه‌ها و صیانت از شعب است، بتوانیم رضایت مشتریان را کسب کنیم.

وی با تشکر از زحمات صیدنبی حیدریان در دوره مدیریت در استان یزد و آرزوی موفقیت برای محمد غفوریان، اظهار امیدواری کرد با همکاری تمامی کارکنان استان شاهد نتایج و ارزیابی عملکرد عالی در همه شاخص‌ها در استان یزد باشیم.

فاضلیان افزود: باید با تلاش شما در استان، حق مردم کم‌درآمد و درآمد متوسط در تأمین مسکن توسط بانک مسکن ادا شود.

عضو هیأت مدیره و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی به اهمیت توجه به ترازنامه و صورت‌های مالی بانک و برنامه‌ریزی آینده برای طراحی محصولات سپرده‌ای و تسهیلاتی پرداخت و گفت: نگاه بانک مسکن به‌عنوان بانک تخصصی و توسعه‌ای به تسهیلات مسکن سودآوری نبوده و انجام رسالت اجتماعی در اولویت قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه استان‌ها باید با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی خود محصولات سپرده‌ای و تسهیلاتی داشته باشند ادامه داد: با توجه به اینکه شرایط هر استان برای جذب منابع و اعطای تسهیلات متفاوت بوده، انتظار می‌رود استان‌ها با توجه به شرایط خود پیشنهاد طراحی محصولات جدید را به مرکز ارایه کنند.

همچنین معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در این مراسم اظهار داشت: بانک مسکن اهمیت بسیاری در اقتصاد استان دارد و در دوران تحریم نیز نقش پررنگی در حوزه اقتصاد و کسب‌وکار داشته است.

سیدمسعود عظیمی افزود: بانک مسکن مردمی‌ترین بانک کشور است که نقش عمده‌ای در تأمین آرامش هم‌وطنان در تأمین مسکن دارد.

وی به بررسی چالش‌هایی پرداخت که بانک مسکن در حوزه تسهیلات مسکن با توجه به افزایش بی‌رویه قیمت مسکن با آن روبرو است و از مدیران عالی بانک خواست تا با به‌روزرسانی و تقویت حساب‌های صندوق پس‌انداز مسکن نیاز متقاضیان به تسهیلات مسکن را برطرف کنند.

عظیمی، نظارت و کنترل بر مطالبات و معوقات بانک‌ها را بسیار مهم دانست و افزود: بهره‌وری هوشمند، مستلزم کنترل مطالبات و پیشگیری از افزایش آن است تا امکان توسعه محصولات سپرده‌ای فراهم شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با اعلام آمادگی مبنی بر همکاری با بانک مسکن و هدایت مشتریان به این بانک از مدیران بانک مسکن افزایش اختیارات استان‌ها را در پرداخت تسهیلات و ارایه خدمات را خواستار شد.

وی با اشاره به پایداری سرمایه‌گذاری مسکن در استان، نقش بانک مسکن در تولید مسکن را بسیار حائز اهمیت دانست و سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن در استان را کم‌ریسک ارزیابی کرد.

عظیمی افزود: بانک مسکن بانک محبوب و مردمی است و خانوارهای زیادی با کمک تسهیلات مسکن بانک مسکن خانه‌دار شده‌اند و انتظار می‌رود با حمایت مدیران عالی و کارکنان توانمند در استان سهم این بانک از اقتصاد استان افزایش یابد.

در ادامه صیدنبی حیدریان مدیر شعب سابق استان به خلاصه‌ای از اقدامات و فعالیت‌های مدیریت پرداخت و افزایش‌ 132 درصدی منابع، 100 درصدی صدور ضمانت‌نامه و 200 درصدی پرداخت تسهیلات و همچنین کاهش 500 درصدی NPL و کاهش 300 درصدی مطالبات مشکوک‌الوصول را از موفقیت‌های چند سال اخیر مدیریت برشمرد.

حیدریان همچنین به قرار گرفتن مدیریت در پنج دوره در منطقه سبز ارزیابی عملکرد و کسب رتبه دوم در بین مدیریت‌های هم‌درجه و رتبه هشتم در بین کل مدیریت‌های کشور در آخرین دوره ارزیابی عملکرد و ارتقای درجه 10 شعبه در سال‌های اخیر اشاره کرد.

محمد غفوریان مدیر استان نیز با تشکر از حضور مدیران ارشد بانک در استان، ابراز امیدواری کرد که با همکاری کارکنان استان بتوان برای تعالی بانک مسکن در استان قدم برداشت.

غفوریان با اشاره به اهمیت علاقه به کار در پیشرفت شغلی، مدیریت منابع انسانی و مدیریت مشترک همگرا را عامل مهمی در پیشبرد اهداف و بی‌طرفی و نیز نداشتن موضع یک‌طرفه و توجه به استدلال را لازمه مدیریت دانست.

وی جدیت در انجام کار، باور عمیق به مدیریت مشارکتی، پرورش و ترغیب کارکنان به مشارکت، شایسته‌سالاری، مصون‌سازی، ایجاد محیطی پویا و افزایش بهره‌وری برای پویایی سازمان را از برنامه‌های خود در مدیریت شعب استان نام برد.

مدیر استان اظهار داشت: اعتقاد دارم که با همکاری کارکنان تلاشگر، فهیم، متعهد و هدف‌گرا می‌توانیم برای تحقق اهداف گام برداریم.

در پایان نیز از زحمات صیدنبی حیدریان تقدیر شد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000