مدیر شعب استان قزوین با انبوه سازان دیدار کرد

مدیر شعب استان قزوین در دیدار با انجمن انبوه سازان بر همکاری بانک و انبوه سازان در راستای توسعه و رونق بخش مسکن تاکید کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، یونس احمدی مدیر شعب استان قزوین،در جمع انبوه سازان استان قزوین به جمعیت جوان کشور و تقاضای آنها به تأمین سرپناه اشاره کرد و ابراز داشت: امروز ما با جمعیت جوانی مواجه هستیم که با تشکیل خانواده نیاز به تأمین مسکن دارند و این وظیفه ما را به عنوان بانک مسکن و شما را به عنوان سازندگان حرفه ای مسکن سنگین تر می کند .

احمدی به متفاوت بودن نیازهای افراد جامعه به مسکن اشاره کرد و گفت: مردم براساس نیازهای واقعی و سطح درآمد خود تصمیم به خرید و یا تهیه مسکن می گیرند لذا برای تامین مسکن افراد ، می باید چه از لحاظ وسعت و یا کیفیت ، مسکن براساس شرایط فرهنگی و رفاهی حاکم بر آن جامعه ساخته شود .

مدیر شعب استان ادامه داد: بانک مسکن و انبوه سازان به عنوان سازندگان حرفه ای مسکن، بازیگران اصلی اقتصاد در بخش مسکن هستند و قطعا همکاری بانک با انبوه سازان زمینه توسعه و رونق بخش مسکن در استان را فراهم می سازد.

وی همچنین به حمایت بانک مسکن از انبوه سازان تأکید کرد و گفت: : بانک مسکن باقدمت بیش از 80 سال فعالیت در حوزه مسکن و به عنوان تنها بانک تخصصی در این حوزه، آمادگی کامل برای حمایت مالی از انبوه انبوه سازان استان را دارد و انبوه سازان استان نیز می توانند با تمرکز فعالیتهای مالی خود در بانک مسکن از بسته های اعتباری بانک در احداث پروژهای مسکونی خود بهره مند شوند.

احمدی به تشریح سیاست های اعتباری بانک در سال 1400 پرداخت و ابراز داشت: سیاستهای اعتباری در سالجاری کاملا انبساطی است و اولویت اصلی این سیاستها در سال 1400، حمایت از سازندگان حرفه ای در حوزه مسکن است ودر این خصوص مشوق های بسیار خوبی برای این سازندگان جهت استفاده از فناوری های نوین درساخت مسکن در نظر گرفته شده است.

در ادامه این دیدار محمد رئوفیان رییس هیات مدیره انجمن انبوه سازان استان قزوین با تقدیر از اقدامات بانک مسکن در توسعه بخش مسکن استان گفت: با توجه به حوزه‌های کاری مشترک و ارتباط های متقابل، تقویت تعاملات و همکاری‌های دوجانبه در این زمینه می تواند به توسعه و رونق بخش مسکن استان کمک کند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور و رکود در بخش مسکن اظهار داشت : با توجه به رکود بخش مسکن در کشور ، قطعا حضور بانک مسکن به عنوان بانک عامل و اولویت اصلی انبوه سازان در کنار استفاده از تجربه و توان علمی اعضای انجمن انبوه سازان به عنوان بازوی تخصصی کشور در ساخت و سازهای حرفه ای می تواند راه گشایی برای حل مشکلات باشد.

عبدالصمد سلطانیه عضو هیات مدیره انجمن نیز دراین نشست اظهارداشت: سازندگان و انبوه سازان همواره در تلاش برای نوسازی و بازسازی شهر بوده و در این زمینه تمایل دارند تا از خدمات و تسهیلات بانک مسکن بهره مندشوند.

سلطانیه در ادامه با بیان درخواست های اعضای این انجمن خواستار افزایش تعاملات بانک و انبوه سازان شد و تصریح کرد:برگزاری جلسات فصلی انجمن انبوه سازان با مسوولان بانک مسکن درجهت همکاری در پرداخت تسهیلات بدون سپرده و امکان تخصیص بسته اعتباری مخصوص انبوه سازان می تواند زمینه هر چه بیشتر تعامل بانک با اعضای انجمن را فراهم سازد.

در بخش دیگری از این نشست ، ابوالفضل کفشدوزی معاون مدیر عنوان کرد: انبوه سازان به عنوان مشتریان هدف بانک، همیشه مورد توجه بانک قرار دارند و تخصیص بسته اعتباری خاص به انبوه سازان مستلزم تعامل دوسویه و تمرکز مالی انبوه سازان در این بانک است.

وی همچنین ابراز داشت: رسالت اصلی بانک مسکن به عنوان یک بانک تخصصی در بخش مسکن و ساختمان است و بانک تاکنون این مهم را به نحو احسن انجام داده است.

گفتنی است در این دیدار ، ضمن بررسی مشکلات مطرح شده توسط اعضای هیأت مدیره انجمن،توضیحات لازم درخصوص بسته های اعتباری تسهیلات ساخت ، نحوه سرمایه گذاری سازندگان حرفه ای در ساخت و ساز ،طراحی و اجرای تعهدنامه های داخلی خصوصا گشایش اعتبار اسنادی ریالی داخلی از سوی دایره اعتبارات مدیریت برای اعضای انجمن انبوه سازان تشریح شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000