سرپرست قزوین در نشست با نماینده ناواکو:

بر تسریع نصب و راه اندازی کارت خوان ها تاکید کرد

سرپرست قزوین با تأکید بر تسریع در نصب و راه‌اندازی کارت‌خوان‌ها برای متقاضیان پایانه‌های فروشگاهی، جلب رضایت مشتریان را از فاکتورهای بسیار مهم در جذب منابع دانست و اقدام جدی در این خصوص را خواستار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، یونس احمدی سرپرست شعب استان این مطلب را در نشستی به همراه مسوولان مدیریت با نماینده و کارکنان شرکت ناواکو که به‌منظور بهبود فعالیت شرکت در استان و نیز بررسی راهکارهای ارایه خدمات بانکی از طریق پایانه‌های فروشگاهی برگزار شد،‌ عنوان کرد.

وی با تأکید بر بهبود کمی و کیفی فعالیت نماینده شرکت ناواکو در استان قزوین تصریح کرد: با توجه به رویکرد بانک در زمینه افزایش درآمدهای کارمزدی، بدون شک دستگاه‌های کارتخوان یکی از ابزارهای مهم برای جذب منابع و افزایش درآمدهای کارمزدی است.

سرپرست استان با تعیین اهداف برای دفتر استانی شرکت ناواکو تلاش جدی کارکنان شرکت در تحقق اهداف را خواستار شد.

عیسی قلیچ‌خانی معاون مدیریت نیز در این جلسه با تأکید بر اهمیت بسیار زیاد ابزارهای الکترونیکی در پیشبرد اهداف بانک ابراز داشت: پایانه‌های مجازی نظیر دستگاه‌های خودپرداز و کارت‌خوان‌ها، به‌منزله ویترین بانک می‌توانند در تکریم و وفادارسازی مشتریان به بانک کمک زیادی کنند و باید با تلاش در این زمینه نیازها و خواسته‌های مشتریان را برطرف کنیم.

وی گفت: از بدو درخواست مشتری تا زمان نصب دستگاه‌ها و خدمات پشتیبانی پس‌ازآن باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط شرکت ناواکو انجام شود تا ضمن افزایش رضایتمندی مشتریان سهم بازار را نیز افزایش دهیم.

میثم علمدار مسوول دفتر استانی شرکت ناواکو هم با تقدیر و تشکر از حسن همکاری و تعامل مدیریت با دفتر استانی شرکت ناواکو اظهار امیدواری کرد با توجه به رویکرد جدید مدیریت و با برنامه‌های خوبی که در جهت ارتقای عملکرد و افزایش سهم بازار در حال طراحی و اجرا است شاهد افزایش سهم بازار در حوزه پایانه‌های فروشگاهی و سایر ابزارهای الکترونیکی به‌ویژه پرنا در استان باشیم.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000