آغاز عملیات ساخت ۳۵۰۰ واحد ثبت‌نامی اقدام ملی مسکن در بهارستان

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
عملیات اجرایی ساخت سه هزار و ۵۰۰ واحد ثبت‌نامی مسکن اقدام ملی با همت شرکت عمران بهارستان با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عملیات اجرایی ساخت سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید بهارستان با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، عباس رضایی استاندار اصفهان، حبیب‌الله طاهرخانی مدیرعامل شرکت شهرهای جدید، علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، محمدرضا احمدی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان و دیگر مسوولان آغاز شد.

این پروژه با اعتباری دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی و با همکاری مجری پروژه ‌های ساختمانی کوزو پارس آغاز به کار کرد.
گفتنی است آورده دولت در این پروژه تنها زمین بوده است و ریالی برای ساخت آن از اعتبارات دولتی هزینه نخواهد شد و به گونه‌ای می توان گفت که این پروژه مردم ساز است.

همچنین در سفر وزیر راه و شهرسازی به شهر جدید بهارستان بوستان دوستی بهارستان با اعتبار ۸۵ میلیارد ریال و در مساحت ۳۷ هزار متر مربع به بهره برداری رسید.

گفتنی است برای این پروژه چهار هزار و ۵۰۰ متر جدول استفاده شده و ۱۳ هزار و ۲۰۰ متر از مساحت این پروژه برای پیاده روی در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

این بوستان دارای ۲۱۰ پایه روشنایی است و ۱۵ هزار متر مکعب خاک ریزی، دو هزار متر مکعب بتن ریزی، یک هزار و ۴۰۰ متر فضای بازی برای کودکان و یک هزار و ۳۰۰ متر زمین برای اسکیت در این پروژه دیده شده است.
افتتاح میدان امام علی (ع) شهر جدید بهارستان نیز با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال و مساحت ۲۵ هزار و ۸۰۰ متر از دیگر پروژه های بهره برداری شده امروز در شهر جدید بهارستان بود. این پروژه نیز دارای ۱۱ هزار متر پیاده رو، ۱۱ هزار متر مربع فضای سبز و ۵۸۳ متر آبنما است.

۳۴۴ پایه روشنایی برای میدان امام علی (ع) استفاده شده و برای بهره برداری از آن یکهزار و ۷۰۰ متر مکعب بتن ریزی شده و دوهزار و ۷۴۰ متر در این پروژه جدول کاری صورت گرفته است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000