نخستین همایش فصلی روسای شعب لرستان
اهداف ابلاغی بانک در سال ۱۴۰۰ را سرلوحه کار خود قرار دهید
به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن –هیبنا در لرستان ، مرتضی دهداریزاده مدیر شعب استان با قدردانی از زحمات کارکنان از روسای شعب استان خواست با برنامهریزی دقیق، شناخت نقاط ضعف سالهای گذشته و حرکت برای تحقق اهداف ابلاغی با برنامه و طبق تحلیلهای ارایه شده توسط تیمهای بررسی ارزیابی عملکرد مدیریت از ابتدای سال، هدفمند پیش بروند. دهداریزاده گفت: تسلط بر دستورالعملهای بانکی و آگاهی از آمارها و اهداف شعبه توسط همه کارکنان شعبه باید پیگیری و رصد شود. راهنمایی مشتریان با سعهصدر و رفتار مناسب و در شأن نام بانک مسکن با مشتریان، بحث تکریم اربابرجوع در شعبه و حتی مدیریت باید نهادینه شود.
مدیر شعب استان ادامه داد: شعب باید حرکت برای پرداخت بیشتر و سریعتر انواع تسهیلات را سرلوحه کار خود قرار داده و در این حین تهیه چکلیست برای پرداخت تسهیلات و توضیح کامل فرایند پرداخت از لحظه ورود مشتری به شعبه تا زمان واریز تسهیلات به حساب آنان بسیار مهم و حائز اهمیت است. وی توجه به همه شاخصهای جذب منابع، پرداخت تسهیلات، وصول مطالبات و صدور ضمانتنامه و عملکرد مطلوب در آنها برای اخذ درجه برای شعب و توجه به اهداف در نظر گرفته شده طبق جداول ارزیابی عملکرد و تحقق صددرصدی اهداف تعیینشده را برای هر شعبه خواستار شد.
دهداریزاده در ادامه تصریح کرد: مسوولان شعب باید مثبتنگری و تراز روحی مثبت را در بین کارکنان و خودشان به حدی بالا ببرند که این مثبتنگری در آمار و تحقق اهداف شعبه نمود پیدا کند.
داریوش عالیپور معاون مدیریت استان هم گفت: به علت شیوع ویروس کرونا مجبور به کاهش برگزاری جلسات شدهایم؛ درعینحال رصد و کنترل آماری شعب و برقراری ارتباط غیرحضوری بسیار در این مدت تقویت شده است تا بتوانیم در این ایام هم بهترین عملکرد را داشته باشیم. معاون مدیریت لرستان در این نشست به بررسی و تجزیهوتحلیل آمار ارزیابی عملکرد شعب استان در سال 1399 پرداخت و شعب را بهطور جداگانه و بر اساس شاخصها بررسی کرد.
وی نکات سیاست اعتباری سال 1400 را برای روسای شعب استان تشریح کرد و از آنان خواست با برگزاری جلسات منظم بخشنامهخوانی برای کارکنان شعبه، تسلط آنان را بر بخشنامهها و سیاستهای اعتباری افزایش داده تا بتوانند از آن بهعنوان ابزاری چندسویه در تحقق شاخصهایی از قبیل تقویت جذب منابع و افزایش منابع ارزانقیمت برای کاهش قیمت تمامشده پول و منابع، کاهش ریسک اعتباری، وصول مطالبات و کاهش NPL و ارایه خدمات مطلوب به مشتریان و کسب رضایتشان موفق عمل کنند.
در پایان مدیر شعب استان از شعب مرکزی دورود به عنوان شعبه نخست ارزیابی عملکرد، شعبه معلم دورود در بخش جذب منابع، شعبه کوهدشت در بخش بانکداری الکترونیک، شعبه الشتر شعبه در بخش وصول مطالبات و شعبه بلوار ولایت خرمآباد بهعنوان شعبه برتر در بخش مصارف در سال 99 تقدیر کرد.