مدیر صندوق بازنشستگی در دیدار با مدیرکردستان:

بازنشستگان کردستانی خانه دار شدن خود را مرهون حمایتهای بانک مسکن می دانند

مدیر صندوق بازنشستگی کردستان در دیدار با مدیر شعب استان بر خوشنامی بانک مسکن در نزد بازنشستگان استان تاکید و خانه دار شدن آنها را مرهون حمایتهای بانک مسکن عنوان کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا: در این دیدار محمد احمدی مدیر صندوق بازنشستگی کردستان به خوشنامی بانک مسکن در نزد بازنشستگان استان اشاره کرد و گفت: در جلسات متعدد صندوق با بازنشستگان استان در جهت حل مشکلات رفاهی و معیشتی آنان و خانواده هایشان، همواره بر خوشنامی بانک مسکن تاکید می کنند و خانه دار شدن خود را مرهون حمایتهای بانک مسکن می دانند و خواستار استفاده از بسته های حمایتی و تسهیلاتی بانک مسکن در خانه دار شدن بازنشستگان بدون مسکن و فرزندان خود هستند.
احمدی به تشکیل شرکت تعاونی فراگیر ملی پیشکسوتان سنه به پیشنهاد استاندار کردستان و تلاش جمعی از بازنشستگان فعال و توانای استان اشاره کرد و اظهار داشت: درحال حاضر این تعاونی در چندین حوزه مشغول به فعالیت است و با توجه به درخواست فعالیت شرکت در بخش مسکن و ایجاد سرپناه برای بازنشستگان استان انتظار می رود، پروژه های مسکونی این شرکت مورد حمایت مالی بانک مسکن قرار گیرد.
وی همچنین به عضویت 25 هزار بازنشسته در صندوق و نیز 25 هزار بازنشسته در شرف عضویت تا چند سال آینده اشاره کرد و افزود: با توجه به پتانسیل بسیار بالای نیروی انسانی متعهد و خوشنام در صندوق بازنشستگی می توان با ایجاد همکاری و مراودات مالی بین صندوق و بانک مسکن علاوه بر کمک به خانه دار شدن اعضاء، زمینه معرفی خدمات و محصولات بانک را بصورت مستمر به آنان فراهم ساخت.
در ادامه این دیدار جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان کردستان نیز خدمت به بازنشستگان استان را افتخاری بزرگ برای کارکنان بانک مسکن عنوان کرد و گفت: بدون شک بازنشستگان به عنوان نیروهای مجرب گذشته با کوله باری از تجربه، امروز سرمایه های فکری ارزشمندی برای هدایت نسل جدید در توسعه همه جانبه استان هستند و ما هم به عنوان بانک مسکن همواره قدردان زحمات این عزیزان هستیم و خدمت به آنان را افتخاری بزرگ برای خود می دانیم.
سلیمی قدردانی و قدرشناسی بازنشستگان نسبت به بانک مسکن را سرمایه ای معنوی بزرگ نام برد و اظهار داشت: اینکه بازنشستگان استان نسبت به بانک مسکن ابراز لطف دارند برای ما سرمایه ای معنوی و اجتماعی محسوب می شود و امیدواریم بتوانیم با حمایتهای مالی خود زمینه خانه دار ساختن بازنشستگان بدون مسکن و فرزندان آنان را فراهم سازیم.
وی بر اعلام آمادگی بانک مسکن در جهت برپایی میز خدمت پویش در محل صندوق و ارائه خدمات به کارکنان و بازنشستگان عضو تاکید کرد و ابراز داشت: بدون شک با همکاری بانک و صندوق می توان زمینه را برای خانه در ساختن کارکنان و بازنشستگان فراهم و در گام اول نیز می توان در تمامی شعب و کانونهای بازنشستگی استان میز خدمت را در جهت معرفی تسهیلات بانک مسکن برپا نمود.
سلیمی همچنین در این دیدار به تشریح حسابهای جدید هم راه، همتا و مانا و حساب ممتاز پرداخت و افزود: سبد حسابها و محصولات بانک مسکن برای هر شخص و سازمانی به گونه ای طراحی شده است که بتوان با توجه به توان مالی شخص، نقشه راه را برای دریافت تسهیلات در کوتاه مدت و بلند مدت برای تسهیلات گیرنده ترسیم کرد که شرکت گاز می تواند با سپرده گذاری منابع دراختیار سازمان در بانک مسکن زمینه دریافت تسهیلات و خانه دار ساختن کارکنان را فراهم سازد.
لازم بذکر است در پایان این دیدار مدیران بانک مسکن و صندوق بازنشستگی استان بر نشستهای کارشناسی در جهت تدوین برنامه عملیاتی همکاری متقابل تاکید کردند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000