احداث پروژه های مسکونی بزرگ با تامین مالی بانک مسکن

نشستی با حضور مدیر و معاون شعب استان و با مدیرعامل و اعضای هیت مدیره شرکت همرس یزد برگزار گردید
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مدیر شعب استان یزد با اشاره به حسن سابقه و همکاری شرکت همرس با بانک مسکن گفت: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از فعالیت‌های اقتصادی شرکت متکی بر ساخت و ساز است، این نقطه مشترک می‌تواند زمینه‌ساز تعاملات مالی بیشتر بین بانک و شرکت باشد.

محمد غفوریان اظهار داشت: استفاده از ظرفیتهای انبوه سازی استان می تواند منجر به افزایش ساخت و ساز و تولید مسکن شود که این خود موجب رونق اقتصادی، اشتغال، افزایش درآمد و افزایش امنیت و سلامت اجتماعی می‌ شود و بانک مسکن نیز با ارائه تسهیلات متنوع در بخش مسکن و انبوه سازی، خصوصا حمایت از سازندگان حرفه ای نقش مهمی در این مسیر دارد.

غفوریان افزود: در تدوین سیاست های اعتباری بانک سعی شده تا با به روز رسانی و همراهی با سازندگان حرفه‌ای، نیازها و خواسته های تسهیلاتی انبوه سازان نیز برطرف شود. وی درخصوص بهره مندی شرکتهای فعال در حوزه ساخت و ساز از مزایای بانکداری شرکتی گفت: از جمله این مزایا می توان به تخصیص حد اعتباری در بخش‌های مختلف اقتصادی، تخفیف در کارمزد صدور ضمانتنامه و سایر خدمات بانکی اشاره کرد.

مدیرشعب استان یزد با اشاره به فعالیت های شرکت همرس در حوزه های اجتماعی و عام المنفعه و پرداخت تسهیلات به افراد نیازمند توسط شرکت، خدمات قابل ارائه توسط بانک در این بخش را استفاده از طرح2و1، طرح صفروصفر و قرض‌الحسنه ویژه نام برد و همچنین در ادامه به معرفی طرح کارگشا پرداخت.

غفوریان در توضیح طرح کارگشا گفت: از آنجا که تامین رفاه و رفع احتیاجات ضروری کارکنان از اولویت های شرکت های موفق می باشد، و از آنجاکه تخصیص این تسهیلات از منابع داخلی شرکتها یکی از دغدغه های مدیران بوده، بانک مسکن طرحی را با عنوان طرح کارگشا را ارئه کرده است.

مدیرعامل شرکت همرس یزد ضمن معرفی سابقه شرکت، حوزه فعالیت آن را در زمینه‌های عمرانی و ساختمانی استان بیان کرد و گفت: درآمد شرکت وقف و صرف فعالیت‌های عالم‌المنفعه در استان می‌شود که به عنوان نمونه می‌توان به کمک مالی در تامین اعتبار پروژه گازرسانی به استان، ساخت سالن فرودگاه بین المللی یزد، خرید دستگاه اکسیژن ساز برای بیمارستان شهیدصدوقی یزد و غیره اشاره نمود.

مهدی جعفری پور با اشاره به دارا بودن گرید یک انبوه‌سازی شرکت، هدف از این نشست را مشارکت با بانک مسکن در ساخت پروژه‌های انبوه‌سازی با استفاده از فن‌آوریهای نوین و بهره‌مند شدن از مزایای تسهیلات تخصصی این بانک برشمرد. وی افزود: در حال حاضر شرکت درخواست مشارکت با بانک مسکن را در ساخت دو پروژه مسکونی 150واحدی در استان دارد.

وی اظهار داشت: پروژه های احداث شده توسط شرکت که با مشارکت بانک مسکن احداث شده مورد استقبال شهروندان قرار گرفته و احداث پروژه های بزرگ مسکونی که در برنامه شرکت قرار دارد بدون همراهی و تامین مالی بانک مسکن که بانک تخصصی در این حوزه است امکان پذیر نمی باشد.

جعفری پور تداوم همکاری شرکت با بانک مسکن را موجب کسب نتایج بهتر در زمینه تولید و تامین مسکن در استان برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا هموطنان بیشتری با استفاده از تسهیلات بانک بتوانند از پروژه‌های ساختمانی این شرکت بهره‌مند شوند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000