پیشرفت فیزیکی متروی اصفهان- بهارستان به ۷۰ درصد رسید

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۴۰۰/۰۳/۰۸
سرعت پیشرفت مترو اصفهان – بهارستان مناسب است و در اجرای این پروژه کیفیت همراه با سرعت پیشرفت لحاظ شده است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدباقر نوبخت معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه به همراه استاندار اصفهان از پروژه‌های عمرانی شهر جدید بهارستان بازدید کرد. در این بازدید که احمدی مدیرعامل شهر جدید بهارستان نیز حضور داشت، رییس سازمان برنامه و بودجه بر توجه به کیفیت در اجرای پروژه‌ها تاکید کرد.

معاون رییس‌جمهوری، ضمن اظهار رضایت از سرعت پیشرفت پروژه‌های استان اصفهان و از جمله متروی اصفهان-بهارستان، گفت: سرعت پیشرفت مترو اصفهان – بهارستان مناسب است و شواهد حاکی است که در اجرای این پروژه کیفیت در اولویت اجرا، قرار گرفته است.

رییس سازمان برنامه و بودجه با اعلام اینکه سازمان همچنان آمادگی دارد تا بودجه پروژه مترو اصفهان- بهارستان را تامین کند، افزود: قدردان زحمات شرکت عمران بهارستان برای پروژه مترو اصفهان – بهارستان هستیم چرا که اقدامات شایسته‌ای انجام شده است.

رشد ۳۵ درصدی متروی اصفهان- بهارستان در ۱۱ ماه گذشته

رضایی استاندار اصفهان نیز در این بازدید ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام شده، یادآور شد: پروژه مترو اصفهان – بهارستان طی ۱۰ سال ۳۵ درصد رشد داشت و به یکباره رشد خوبی را طی ۱۱ ماه اخیر داشته است.

استاندار اصفهان افزود: امسال برای چهارمین بار از این پروژه بازدید رسمی داشتم و طی ۱۱ ماه اخیر این پروژه ۳۵ درصد رشد داشته است.

تکمیل متروی اصفهان- بهارستان با منابع داخلی شرکت عمران و کمک سازمان برنامه و بودجه

احمدی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان با قدردانی و تشکر از حمایت ها و بازدید های رییس سازمان برنامه و بودجه و استاندار اصفهان، ابراز امیدواری کرد با ادامه تامین بودجه لازم، این پروژه به سرعت تکمیل شده و مورد بهره برداری قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان با اشاره به اینکه پروژه متروی اصفهان-بهارستان ظرفیت حمل ۲۷ هزار نفر مسافر را دارد، توضیح داد: بخش عمده‌ای از این اعتبارات را از محل منابع داخلی شرکت عمران تأمین کنیم و بخش دیگری را از محل کمک سازمان مدیریت برنامه و بودجه تأمین خواهیم کرد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000