در نشست مدیرشعب استان یزد با مدیرکل پست استان رقم خورد:

اطلاع رسانی خدمات بانک مسکن از طریق پست

مدیرکل اداره پست استان یزد و مدیرشعب استان در خصوص افزایش زمینه های همکاری و اطلاع رسانی محصولات و خدمات بانک دیدار و گفتگو کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مدیر شعب استان یزد از تلاش کارکنان اداره کل پست که در ایام شیوع بیماری کرونا موجب تسریع در روند مبادلات و کمک به کاهش مراجعات غیرضروری می شوند قدردانی کرد.

محمد غفوریان اظهار داشت: می توان از ظرفیت و توانمندی پست در ارسال مرسولات به مناطق روستایی و مناطق دور از مرکز استان برای اطلاع رسانی محصولات و خدمات بانک استفاده کرد. وی اطلاع رسانی در خصوص چهل و یکمین دوره قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه پس انداز مسکن برای مناطق دوردست استان از طریق پست را گام نخست در اطلاع رسانی از طریق پست نام برد.

غفوریان تدوام همکاری با اداره کل پست را منشا ارائه خدمات گسترده به آن اداره و کارکنانش دانست و گفت: ماموریت بانک مسکن همواره تلاش در راستای خانه دار کردن اقشار مختلف جامعه بوده و امید است کارکنان اداره کل پست استان نیز با آشنایی بیشتر با محصولات بانک مسکن از این خدمات بهره‌مند شوند.

وی با معرفی بخشی از خدمات و تسهیلات مسکن بانک مسکن، آمادگی این بانک در خصوص گسترش همکاری و بهره‌مندی دوجانبه از خدمات را اعلام کرد.

مدیرکل اداره پست استان یزد ضمن ابراز خرسندی از همکاری با بانک مسکن، تلاش این اداره را ارائه خدمات مطلوب و سریع به مشتریان عنوان کرد و اظهار داشت: اداره کل پست با داشتن شبکه گسترده توزیع مرسولات می تواند با سرعت و دقت، در اطلاع رسانی ها و کمپین های بانک مشارکت کند.

علی محمد رحمانی پور با اشاره به فراگیری بیماری کرونا و تمایل بیشتر شهروندان به خریدهای اینترنتی و غیرحضوری از طریق پست، رشد حجم مبادلات و توزیع مرسولات پستی را بسیار چشمگیر دانست و استفاده بانک از این ظرفیت برای اطلاع رسانی از خدمات و محصولات را مهم و موثر ارزیابی کرد.

رحمانی پور ضمن استقبال از همکاری با بانک مسکن گفت: خدمات متقابل بانک و پست می تواند موجب ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر به مشتریان شود و اداره کل پست آمادگی ارائه انواع خدمات به بانک مسکن را دارد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000