مدیرشعب استان یزد در دیدار با رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان اظهار داشت:

تبدیل طرح اقدام ملی مسکن به جریان پایدار تولید مسکن در کشور

مدیرشعب استان یزد و رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان جهت بررسی افزایش زمینه های همکاری دیدار و گفتگو کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مدیرشعب استان ضمن ابراز خرسندی از همکاری با سازمان نظام مهندسی معدن استان، گفت: ارائه خدمات به فعالان عرصه تولید و صنعت موجب امتنان این بانک خواهد بود.

محمد غفوریان ضمن تشریح سیاست‌های اعتباری بانک اظهار داشت: پرداخت تسهیلات کلان در خارج از حوزه مسکن، در چشم انداز توسعه‌ای این بانک پیش بینی شده است. وی تامین مالی طرح‌های بزرگ اقتصادی مرتبط از طریق اعطای تسهیلات در قالب بانکداری شرکتی و ارائه خدمات بانکداری سرمایه‌گذاری از طریق گروه مالی با سازوکار بازار سرمایه با در اختیار داشتن تنها شرکت تامین سرمایه تخصصی در بخش مسکن و ساختمان را از روش‌های نوین تامین مالی بانک مسکن معرفی کرد.

وی افزود: در راستای برقراری تعامل موثر با فعالان بخش مسکن و ساختمان و تولید کنندگان مصالح ساختمانی در راستای تقویت تعاملات فی مابین و احصاء نیازهای اعتباری و مالی مشتریان، بانک با تشکیل نشست هایی سعی بر ارائه خدمات متناسب با نیاز انبوه سازان و تولیدکنندگان مرتبط با بخش مسکن و ساختمان را دارد.

مدیرشعب استان گفت: تمام ظرفیت‌های کشور برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن و تبدیل آن به جریان پایدار تولید مسکن در کشور به خدمت گرفته شده است. در همین راستا تفاهم‌نامه‌های گوناگونی با سازمان‌ها، سازندگان و تامین کنندگان مصالح ساختمانی جهت تسریع روند اجرای طرح و همچنین کاهش قیمت تمام شده ساختمان‌ منعقد شده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان ضمن ابراز خرسندی از همکاری با بانک تخصصی در حوزه ساخت و ساز و ساختمان کشور گفت: از آنجا که حجم زیادی از محصولات معدنی در ساخت و ساز و ساختمان مصرف می شود، رونق و توسعه ساخت و ساز موجب افزایش مصرف محصولات معدنی و افزایش گردش مالی این بخش می شود.

محمدرضا اسدی ارتباط بین پیمانکاران طرح اقدام ملی مسکن و معادن استخراج کننده سنگ های ساختمانی را گام مهمی در کاهش هزینه های ساختمانی نام برد و افزود: خرید مستقیم پیمانکاران طرح اقدام ملی و انبوه سازان مشارکت کننده با بانک مسکن از این معادن موجب کاهش قابل توجه هزینه ساخت و ساز می شود.

وی افزود: با توجه به ظرفیت و تنوع بالای معادن سنگهای ساختمانی استان، امکان تامین مصالح ساختمانی سازندگان سایر استانها نیز وجود دارد.

رئیس سازمان نظام مهندسی استان افزود: از آنجا که بهترین و کاملترین خدمات و تسهیلات در حوزه مسکن توسط بانک عامل تخصصی در این بخش قابل ارائه می باشد، از این رو هدایت معادن فعال در بخش تولید سنگهای ساختمانی به سمت بانک مسکن موجب دست‌آوردهای مثبتی در این زمینه خواهد بود.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000