مدیر امور شعب تهران در بازدید از شعب حوزه غرب استان تهران:

اجرای صحیح قانون جدید چک باید در اولویت قرار گیرد

مدیر امور شعب تهران در بازدید از شعب حوزه غرب استان تهران، اظهار داشت: اجرای صحیح قانون جدید چک باید در اولویت قرار گیرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا ، پرویز نجفیان-مدیر امور شعب تهران- در بازدید از شعب حوزه غرب استان تهران، بر لزوم اجرای صحیح قانون جدید چک تاکید کرد.

مدیر امور شعب تهران با اشاره به دستورالعمل های صادره درخصوص قانون جدید چک و چک های صیاد، اهتمام ویژه همکاران در اجرای کامل و دقیق ضوابط ابلاغی را خواستار شد.

پرویز نجفیان با اشاره به حساسیت های موجود در اجرایی شدن قانون جدید چک، تصریح کرد: شناسایی و انعکاس مشکلات شعب در روند اجرای طرح مذکور، نقش موثری در رفع موانع و چالش های پیش رو ایفا خواهدکرد.

وی افزود: پیگیری مستمر واحدهای ستادی در رفع مشکلات شعب و جلوگیری از هرگونه نارضایتی در مشتریان، مورد تاکید می باشد.

نجفیان همچنین، وضعیت عملکرد شعب در بخش های مختلف را بررسی کرد و رهنمودهای لازم به منظور تحقق اهداف در سال جاری را ارائه داد.

ایرج نیک بنیاد سرپرست مدیریت غرب نیز ضمن تاکید بر نقش موثر بازسازی به موقع شعب در نیل به اهداف تعیین شده، برنامه های بازسازی شعب تحت پوشش حوزه غرب استان تهران را تشریح کرد.

امین شیخی سیف الدین- رئیس حوزه غرب استان تهران – نیز ضمن تشکر از مسوولین ، حضور آنان در سطح شعب منطقه را بسیار دلگرم کننده تلقی کردو اظهارداشت: تمامی همکاران شاغل در شعب تحت پوشش حوزه غرب استان تهران از هیچ تلاشی در جهت نیل به اهداف عالیه بانک و اهداف تعیین شده در سال جاری مضایقه نخواهند کرد.

شایان ذکر است در جریان این بازدید، مسوولان از ستاد حوزه غرب استان تهران، شعب مرکزی شهریار، انقلاب شهریار، طالقانی شهریار، ولیعصر شهریار و بلوار اندیشه دیدار کردند و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفتند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000