بازدید مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن از مگاپروژه اقدام ملی مسکن

مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن از مگاپروژه طرح اقدام ملی مسکن بازدید کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، در طرح ملی مسکن که با هدف تامین 400 هزار واحد مسکونی برای اقشار میان درآمدی به عنوان یک پروژه ملی کلید خورد، گروه سرمایه گذاری مسکن به عنوان بازوی اجرایی بانک مسکن نیز مشارکت دارد.

در این بین پروژه مرکز شهر در اندیشه به عنوان بزرگترین پروژه طرح اقدام ملی مسکن در زمینی به مساحت 42 هکتار و با زیربنای کل 218 هزار و 189 مترمربع و زیربنای مفید 121 هزار و 802 مترمربع در حال ساخت است.

در این پروژه قرار است بیش از هزار واحد مسکونی و 98 واحد تجاری در قالب طرح ملی مسکن ساخته شود. مگاپروژه اقدام ملی این پروژه امروز به پرچم‌دار تمامی پروژه‌های اقدام ملی مسکن در سراسر کشور تبدیل شده است.

همچنین مجتمع مسکونی بنفشه 2، در فاز 4 شهر جدید اندیشه در زمینی به مساحت 15 هزار و 751 مترمربع و با زیربنای کل 24 هزار و 433 مترمربع در حال احداث بوده که با بهره‌گیری از طراحی نوین و استفاده از تکنولوژی‌های جدید و به‌روز ساخت، تبدیل به یکی از بهترین مجتمع‌های مسکونی شهر جدید اندیشه خواهد شد. این مجتمع که شامل بر هفت بلوک 6 طبقه و زیربنای مفید 18 هزار مترمربع و متشکل از 170 واحد مسکونی بوده، دارای محوطه با فضای سبز وسیع و زیبا، پارکینگ ویژه میهمانان، ساختمان هیات‌مدیره و نگهبانی، سیستم برق اضطراری و سیستم‌های اعلام و اطفای حریق است که در کنار موقعیت عالی که دسترسی به بزرگ‌راه‌های تهران-کرج و جاده شهریار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌سازد، یکی از مجتمع‌های مسکونی شاخص‌ شهر جدید اندیشه به‌شمار می‌رود.

اما یاسر امامی مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن با حضور در شهر جدید اندیشه، از پروژه «مرکز شهر» اندیشه، بزرگ‌ترین پروژه اقدام ملی مسکن در کشور دیدن کرد.

مدیرعامل و معاونان هلدینگ گروه سرمایه‌گذاری مسکن پس از بازدید از پهنه‌های مختلف بزرگ‌ترین پروژه اقدام ملی مسکن، در محل کارگاه اصلی پروژه مرکز شهر حاضر شده و در یک نشست تخصصی،چگونگی پیشرفت، مشکلات و چگونگی مشارکت و همکاری دیگر شرکت‌های تابعه گروه در این مگاپروژه را مورد بررسی قرار دادند.

بازدید از مرکز نوآوری و فن‌آوری گروه سرمایه‌گذاری مسکن واقع در سایت پروژه بنفشه 2، بخش دیگری از برنامه دکتر یاسر امامی بود که معاون فناوری و مدیریت ساخت و مدیر تحقیق و توسعه، اهداف راه‌اندازی و اقدامات صورت گرفته در این زمینه را تشریح کردند.

یکی از اهداف و سیاست های گروه سرمایه گذاری مسکن حمایت از ساخت و تولید مسکن برای جامعه هدف در راستای سیاست های کلان ملی و همچنین بانک مسکن است. در این زمینه گروه سرمایه گذاری مسکن به عنوان بازوی اجرایی بانک مسکن در حوزه ساخت اقدام به ساخت و تحویل واحدهای مسکونی برای اقشار میان درآمدی کرده است. بانک مسکن نیز در راستای سیاست های کلان و حمایت از سمت عرضه و تقاضا در جهت جبران بخشی از نیاز جامعه به نسبت منابع و توان مالی در شرایط تنگنای مالی اقدام می کند. یکی از اقدامات اخیر این بانک در حوزه حمایت از سمت عرضه، افزایش تسهیلات ساخت مسکن به 450 میلیون تومان بود که در صورت بکارگیری از فناوری های نوین در فرایند ساخت، می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000