تقوی سرپرست خراسان رضوی:

یکی از مهمترین موضوعات در حوزه ارتباطات ، رابطه تنگاتنگ و نزدیک با حوزه رسانه های جمعی است.

این مطلب را تقوی در نشستی که به منظور توسعه تعامل و با حضور رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی برگزار شد عنوان کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن -هیبنا ، در این نشست که با حضور مصطفی تقوی سرپرست استان خراسان رضوی و یعقوبی مدیر روزنامه قدس برگزار شد، سرپرست خراسان رضوی افزود: یکی از مهمترین اهداف ما اطلاع رسانی انواع خدمات بانک به صورت عمومی و تخصصی به مردم از طریق رسانه ها و روزنامه های کثیرالانتشار است .

وی ادامه داد: بانک مسکن یک بانک تخصصی در بخش مسکن است که تخصص آن در تأمین مسکن بیشتر برای دهک های متوسط جامعه است. تقوی با اشاره به اینکه بخش مسکن لکوموتیو و موتور محرکه اقتصاد کشور است اظهار داشت: چون بانک مسکن،بانک تخصصی است 90 درصد از تسهیلات این بانک مربوط به بخش مسکن و ساختمان است.

وی نقش بخش مسکن و ساختمان را به عنوان پیشران حوزه تولید و اشتغال کشور بسیار مهم توصیف کرد و به سه برنامه کلیدی مورد نظر مقام معظم رهبری یعنی معیشت، اشتغال و ازدواج اشاره کرد و سیاست ها و برنامه های بانک مسکن را در پیشبرد این سه برنامه قابل توجه دانست.

سرپرست خراسان رضوی اظهار داشت : با توجه به کارنامه درخشان بانک مسکن در تامین مالی مسکن مهر ، در طرح اقدام ملی نیز به عنوان بانک عامل پرداخت تسهیلات انتخاب شده است که امید است با تلاش گروهی کارکنان استان شاهد کسب افتخاری دیگر و اعتلای روز افزون نام بانک مسکن باشیم.

تقوی تأکید کرد: امیدواریم بتوانیم ارتباط دوسویه با مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در راستای انعکاس اخبار و اطلاعات و انواع خدمات بانک مسکن داشته باشیم و سطح تعاملات خود را نیز افزایش دهیم.

در ادامه این نشست مهدی خیرجو رئیس مرکز ارتباطات رسانه آستان قدس رضوی به بخش های مختلف این مرکز اشاره کرد و اظهار داشت: شبکه جهانی امام رضا (ع) که برنامه ها خود را به 6 زبان پخش می کند، مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی آستان قدس، ‌مدیریت خبر و رسانه آستان قدس رضوی، ‌پرتال جامع آستان قدس و روزنامه قدس از بخش های زیرمجموعه مرکز ارتباطات و رسانه های آستان قدس رضوی است.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد استان زائرمحور است اظهار داشت: نگرش اقتصاد زائرمحور به عنوان یک موضوع حاکم بر فضای اقتصادی شهر مقدس مشهد چه برای زائرین ایرانی و چه برای زائرین خارجی شرایطی را فراهم کرده است که بانک ها می توانند با برنامه ریزی مناسب نسبت به بهره برداری حداکثری از گردش مالی ناشی از صنعت توریسم در این شهر اقدام کنند.

در ادامه یعقوبی مدیر روزنامه قدس اظهار داشت: روزنامه قدس یکی از پر تیراژترین روزنامه کثیرالانتشار کشور است که علاوه بر فعالیت در بخش خبر در حوزه های فضای مجازی، تولید محتوا، تبلیغات محیطی و چاپ نیز فعالیت دارد. وی همچنین پیشنهاد انعقاد تفاهم نامه به منظور توسعه تعامل و همکاری دوجانبه بین بانک مسکن و روزنامه قدس را عنوان کرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000