دیدار سرپرست خراسان رضوی با خانواده شهدای دفاع مقدس و شهدای خدمت

تقوی، سرپرست خراسان رضوی امنیت موجود در جامعه و فراتر از آن احساس امنیتی که در کشور وجود دارد را مرهون جانفشانی شهدا دانست.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن -هیبنا ، این مطلب را مصطفی تقوی سرپرست خراسان رضوی در جلسه ای که به منظور تجلیل از خانواده شهدا و خانواده کارکنان متوفی این بانک در اثر ابتلا به بیماری کرونا برگزار شد عنوان کرد. در این جلسه که معاونان مدیریت نیز حضور داشتند تقوی با اشاره به مقام شامخ شهدا اظهار داشت: ما همیشه مدیون ایثار و جانفشانی شهدا هستیم و آرامش امروز این کشور مرهون خون سرخ شهدا است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: ایشان تکریم شهیدان و تعظیم در برابر خانواده های صبور آنان را واجب دانسته اند.

تقوی در ادامه سخنان خود گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، کمتر از خود شهادت نیست و ما وظیفه داریم قدردان خانواده شهدا که ولی نعمت ما هستند باشیم.

سرپرست خراسان رضوی در ادامه سخنان خود بر نقش آفرینی بانک ها به عنوان یکی از مهمترین عناصر چرخه اقتصادی کشور به خصوص در شرایط تحریمی تأکید کرد و نقش بانک ها را در اقتصاد مقاومتی بسیار مهم دانست.

تقوی ادامه داد: در دوران بیماری کرونا، بعد از حوزه سلامت، بیشترین شهدای حوزه خدمت مربوط به بانک ها بوده است. وی افزود: کار بانک ها به عنوان قلب تپنده اقتصاد کشور بسیار حائز اهمیت است که متأسفانه تعدادی از کارکنان بانک با حضورشان به قصد خدمت دچار این بیماری شده و فوت کردند و به عنوان شهید خدمت محسوب می شوند و یکی از مهمترین تکالیف ما قدردانی و خدمت رسانی به خانواده این کارکنان متوفی است.

در خاتمه این نشست لوح تقدیر و هدایایی توسط سرپرست استان به خانواده شهدا و خانواده متوفیان کرونا اهدا شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000