دیدار فرمانده بسیج کارکنان ادارات استان با سرپرست مدیریت کرمان

سرهنگ بامری فرمانده بسیج کارکنان ادارات استان با عقیل زینلی سرپرست مدیریت استان کرمان دیدار وگفتگو کرد
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن –هیبنا ،سرهنگ بامری فرمانده بسیج کارکنان ادارت استان در این دیدار ضمن تبریک انتصاب زینلی به سمت سرپرست مدیریت کرمان ،یکی از موضوعات مهم ومورد تاکید در دین اسلام را خدمت رسانی به آحاد جامعه بویژه محرومان عنوان کرد وگفت :خدمت رسانی باید در راستای گره گشایی از مشکلات مردم باشد .

وی افزود: با توجه به حوزه فعالیت بانک مسکن که تامین سرپناه برای اقشار مختلف بویژه اقشار کم درآمد ومتوسط جامعه است؛ این بانک به خوبی تاکنون از عهده این مسئولیت برآمده است .فرمانده بسیج کارکنان ادارات استان اظهار داشت :امیدواریم در آینده هم با همکاری وتعامل با دستگاههای مرتبط با این حوزه اقدامات بیشتری در تامین سرپناه برای مناطق محروم وکمتر توسعه یافته استان انجام شود .

فرمانده بسیج کارکنان ادارات استان یادآور شد: تفکر بسیجی می تواند، جامعه را در راستای دستیابی به اهداف نظام پیش ببرد وچشم انداز روشنی برای سالهای آتی کشورباشد .

عقیل زینلی سرپرست مدیرت کرمان نیز در این دیدار در خصوص اقدامات بانک مسکن در شرایط فعلی اقتصاد کشور عنوان کرد: اقدامات انجام شده بانک مسکن در شبکه بانکی کشور در این شرایط اقتصادی به بهترین صورت و به نحو احسن در حال انجام است .

سرپرست شعب استان گفت :یکی از اصلی ترین اولویت های کاری بانک مسکن را تامین مسکن برای اقشار کم درآمد جامعه است .

وی افزود :به برکات انقلاب اسلامی اقدامات زیادی در راستای تامین مسکن در مناطق محروم کشور انجام شده است ،اما هنوزهم جای کار زیادی دارد .

زینلی در ادامه با اشاره به وضعیت اقتصادی وتورم موجود اظهار داشت :این عوامل باعث شده، اقشار کم در آمد و متوسط جامعه در تامین سرپناه با مشکلاتی مواجعه شوند ؛که باید از ظرفیت های همه سازمان های مرتبط با این حوزه برای رفع مشکلات استفاده کرد .

سرپرست شعب استان خاطر نشان کرد :باید در جهت حفظ ارزشهای نظام و آرمان های انقلاب اسلامی تفکر بسیجی وفرهنگ شهادت گسترش یافته و از هیچ کوششی در دستیابی به اهداف دریغ نکنیم .

وی افزود: تمام تلاش ما این است که با ارتقاء روحیه جهادی وبسیجی در بین کارکنان در راستای افزایش سطح رضایتمندی مردم حرکت کنیم .



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000