معارفه مدیر جدید مدیریت شعب منطقه مرکز تهران

سکاندار مدیریت شعب منطقه مرکز تهران به سعید رضاکوهی سپرده شد
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا ، در این مراسم که با حضور دکتر فاضلیان عضو هیأت مدیره و معاون مدیر عامل در امور شعب و بازاریابی و مدیران ارشد بانک برگزار شد ، دکتر فاضلیان ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت دهه کرامت به ویژه مولود اعظم این ماه حضرت علی ابن موسی الرضا و خواهر مکرمه ایشان حضرت فاطمه معصومه(س) برای سعید رضا کوهی در سمت جدید آرزوی موفقیت روز افزون و از سال ها تلاش ایرج نیک بنیاد در این بخش تقدیر و تشکر کرد.

دکتر فاضلیان در ادامه با اشاره به این که هیچ سازمانی نمی تواند بدون داشتن طرح و برنامه صحیح ، تحقیقات کارآمد و نیروی انسانی توانمند، درست حرکت کند ، گفت: خوشبختانه این سه مقوله در بانک مسکن به دست مدیران توانمند و شایسته اداره می شود.

عضو هیات مدیره همچنین با اشاره به اهمیت حوزه منابع انسانی،به لزوم داشتن نگاه کارشناسی همراه با اقدامات مدیریتی اشاره کرد و افزود: منابع انسانی بانک باید به دانش روز مجهز باشند تا بتوانند به راحتی نظر کارشناسی خود را ارائه دهند.

معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی با تأکید بر اینکه تمامی مدیران مناطق تهران باید برای ارتقای سازمان با یکدیگر تعامل داشته باشند ، گفت:در دل قوانین و مقررات بانکی ، فرصت های خوبی وجود دارد که می توان از آنها برای حل مشکلات استفاده کرد.

وی با بیان اینکه مدیران تازه منصوب شده در حوزه های تخصصی خود صاحب فکر و ایده هستند ، ادامه داد : امیدواریم هر چه زودتر آثار مفید این انتصاب ها در سازمان نمایان شود .

عضو هیأت مدیره در پایان سخنانش افزود : به زودی برنامه های منظم جلسات با مدیریتهای مناطق تهران وحوزه ها ترسیم میشه تا از نزدیک شاهد تلاش مدیریت ها باشیم ، امیدوارم مدیریتهای شعب در ادامه راه سرافراز باشند و ان شااله به زودی شاهد این اتفاق خواهیم بود.

نیک بنیاد مدیر سابق منطقه مرکز تهران و سرپرست کنونی مدیریت منطقه غرب تهران در ادامه ضمن تبریک به علی کشاورز و سعید رضا کوهی گفت: طبق دستوراتی که دکتر فاضلیان عضو هیأت مدیره به وی داده اند ، مدیریت های مناطق تهران به طور مستمر رصد می شوند و در چند بخش به خصوص بخش جذب منابع برنامه هایی داریم که اولویت ما جذب منابع خرد وصفر درصدی است .

دکتر کشاورز بانکداری الکترونیک و تسهیلات دهی را از اولویت های کاری مدیران مناطق تهران نام برد و حرکت تمامی کارکنان شعب را در تحقق این اهداف خواستار شد .

سعید رضا کوهی سرپرست مدیریت شعب منطقه مرکز تهران ضمن تبریک به علی کشاورز سرپرست امور شعب تهران و تقدیر از اعتماد مدیرعامل بانک برای انتصابش به این سمت ، گفت : سعی در این است تا با تلاش و کوشش تمامی کارکنان صف و ستاد مدیریت ، رتبه مدیریت منطقه مرکز تهران را در جداول آماری ارتقاء دهیم .

سعید رضا کوهی سرپرست شعب منطقه مرکز تهران گفت :استفاده از خرد جمعی و کار گروهی برای ساختن آینده ای بهتر برای کارکنان و مشتریان را در دستور کار این مدیریت خواند و گفت : همه ذینفعان باید از تلاش و فعالیت های انجام شده بهره مند شوند تا مدیریتی موفق داشته باشیم.

حمید غفاری مدیر شعب منطقه شرق تهران ، ضمن تبریک به علی کشاورز و سعید رضاکوهی برای آنان در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.مدیر شعب منطقه شرق تهران در ادامه گفت : یکی از ویژگی های بانک توجه به سرمایه انسانی است . بانکی که بدون اغراق ، سرمایه انسانی را مهمترین سرمایه خود تلقی می کند ، طبیعی است از طریق آن مزیت رقابتی پایدار برای خود ایجاد خواهد کرد ، پس باید از دانش ، مهارت ، خلاقیت و ابتکارات این سرمایه استفاده کرد.

فتاح بختیاری رییس شعبه مستقل مرکزی تهران هم در ادامه ، انتصاب شایسته آقایان علی کشاورز و سعید رضاکوهی را به آنان تبریک گفت و برای آنها سلامتی و موفقیت روز افزون را از خداوند متعال خواستار شد .



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000