اهدای خون کارکنان مدیریت شعب استان یزد به مناسبت روز جهانی اهدا کنندگان خون

در راستای ترویج فرهنگ اهدا خون و به مناسبت روز جهانی اهداکنندگان خون، تعدادی از کارکنان مدیریت شعب استان یزد به اتفاق مدیرشعب استان با حضور در پایگاه استانی اداره کل انتقال خون استان اقدام به اهدای خون کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، مدیرشعب استان ضمن تشکر از مشارکت کارکنان بانک در این اقدام خداپسندانه و با تشکر از همکاری اداره کل انتقال خون استان اظهار داشت: بنابر شعار سال 1400 روز جهانی اهداکنندگان خون با عنوان "اهدای خون تو، تداوم تپش قلب جهان" اهدای خون سالم جهت کمک به نیازمندان به این ماده حیاتی را موجب رضای خداوند و نجات جان انسان ها دانست.

محمد غفوریان افزود: یکی از مولفه های ایجاد همدلی در میان کارکنان، شرکت در امور خیرخواهانه است و اهدای خون یکی از امور انسان دوستانه ای است که علاوه بر رضای خداوند، سلامت جسم و کمک به هم نوعان را نیز در پی دارد.

وی همچنین بیان داشت: شرکت در برنامه های جمعی و گروهی موجب افزایش روحیه شادابی و نشاط کارکنان شده و با توجه به مسئولیت اجتماعی بانک مسکن، مشارکت در چنین برنامه های جمعی انسان دوستانه موجب افزایش بهره وری و کارآیی پرسنل می شود.

مدیر شعب استان ضمن دیدار با مدیرکل انتقال خون استان یزد و تبریک روز جهانی انتقال خون به وی و کارکنان سازمان، و با توجه به اینکه سازمان انتقال خون یکی از مشتریان ارزشمند بانک استان می باشد، آمادگی بانک جهت ارائه انواع خدمات به سازمان و کارکنان زحمتکش آن را موجب افتخار بانک مسکن دانست.

مدیرکل انتقال خون استان نیز ضمن تشکر از اقدام انسان دوستانه کارکنان بانک مسکن در اهدای خون گفت: اقدام برای نجات جان انسان ها و بیماران بسیار ارزشمند بوده و مصداق آیه قرآن کریم می باشد که می فرماید: «هرکس یک نفر را نجات دهد گویا همه خلق را نجات داده است.»

دکتر نقی تقوایی ضمن اعلام رضایت از خدمات بانک و رفتار مشتری مدارانه کارکنان آن، تدوام و توسعه همکاری بانک مسکن و سازمان انتقال خون را منشاء برکات و خدمات برای بانک و سازمان دانست.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000