لزوم بکارگیری ابزارهای نوین تامین مالی/ امکان سنجی تعریف پروژه های جدید در کیش

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به همراه معاونان هلدینگ در یک سفر یک‌روزه به جزیره کیش در جریان پیشرفت پروژه بزرگ ستاره کیش قرار گرفت.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، پروژه ستاره کیش یکی از بزرگ ترین پروژه های مسکونی این جزیره است که توسط شرکت سرمایه گذاری جنوب در حال احداث است.

در پروژه ستاره کیش 10 بلوک مسکونی و دو مجموعه تجاری خدماتی تعریف شده است که میزان پیشرفت فیزیکی بلوک ها متغیر است. یکی از پروژه های مسکونی مجموعه ستاره کیش، برج مسکونی اردیبهشت است.

در همین زمینه یاسر امامی مدیرعامل گروه سرمایه گذاری که در حال بررسی آخرین وضعیت پروژه های شرکت است، اخیرا از مجموعه پروژه های ستاره کیش نیز بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت و فرایند ساخت آن قرار گرفت.

یکی از تاکیدات مدیرعامل جدید گروه سرمایه گذاری مسکن تعریف پروژه های جدید با هدف تنوع بخشی به سبد پروژه های شرکت است.

یاسر امامی مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن به همراه حمیدرضا شیرزاد معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار، حنظله فندرسکی معاون مالی و منابع انسانی از پروژه برج‌های مسکونی ستاره کیش بازدید کرد.

در این بازدید، فرشاد فرزین مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب، معاونان و مدیر شعبه کیش نیز ضمن همراهی تیم مدیران هلدینگ، توضیحاتی در ارتباط با پیشرفت پروژه ستاره کیش ارائه کرد.

یاسر امامی مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن ضمن قدردانی از عملکرد شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب تاکید کرد: این شرکت می‌باید با برنامه‌ریزی صحیح و دقیق، ساخت قطعات باقی مانده از پروژه ستاره کیش را توسط خود عملیاتی کند.

وی در ادامه با تاکید بر تعریف پروژه‌ جدید گفت: شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب باید ضمن بررسی اراضی دارای پروانه جهت سرمایه‌گذاری در جزیره کیش، امکان‌سنجی لازم را انجام و جهت ارزیابی به هلدینگ ارسال کند.

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، نظارت دقیق بر کیفیت ساخت پروژههای شرکت را به عنوان یکی از اصلی‌ترین مولفه‌ها و شعارهای گروه سرمایه‌گذاری مسکن مورد تاکید قرار داد و در ادامه، اجرای فعالیت بهره‌برداری و ارایه خدمات به مشتریان را در قطعات تکمیل شده در پروژه بزرگ ستاره کیش را خواستار شد.

وی در پایان نیز تامین مالی پروژه‌ها و استفاده از ابزارهای نوین تامین مالی برای پیشبرد پروژه‌های شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب را الزامی دانست.

بر اساس این گزارش، «فرزین» مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب در این جلسه ضمن ارایه مسائل و موارد پیش رو در پروژه ستاره کیش نسبت به ارایه راه کارهایی برای هر کدام از قطعات و تعامل با شرکا را مطرح و در ارتباط با ادامه ساخت قطعات باقی مانده توسط شرکت نیز اعلام آمادگی کرد.

در مجموع یکی از تاکیدات مدیرعامل جدید گروه سرمایه گذاری مسکن استفاده از ظرفیت های جدید و نیازسنجی در آینده است، به طوریکه یکی از سیاست های وی توجه به مناطق دارای ظرفیت های گردشگری و توسعه ای است. در همین زمینه امامی پیش از این تاکید کرده بود مناطقی مانند جزایر کیش و قشم، سواحل مکران، شهرهای اصفهان و مناطق شمال کشور با فروکش کردن شیوع ویروس کرونا قطعاً شاهد رونق صنعت گردشگری خواهد بود که می‌تواند موضوع فروش واحدهای مسکونی و تجاری در این مناطق را رونق بخشد و شرکت‌های تابعه باید از این فرصت بهترین بهره را ببرند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000