آمادگی بانک مسکن در مشارکت طرح های بزرگ عمرانی و ساختمان سازی کشور

مدیر شعب استان در دیدار با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بر افزایش همکاری ها تاکید کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مدیر شعب استان در دیدار با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: نبض توسعه اقتصادی و پویایی جامعه در دستان ارزشمند فعالان عرصه حمل و نقل عمومی و جاده ای می تپد و از اینکه راهداران و کارکنان آن اداره، بانک مسکن را به عنوان بانک عامل برای دریافت خدمات بانکی خود انتخاب نموده اند اظهار خرسندی کرد.

محمد غفوریان با اشاره به سابقه همکاری بانک با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و همچنین اداره کل راه و ترابری سابق، دو مجموعه را از خانواده بزرگ مسکن و شهرسازی دانست که در راستای عمران و آبادانی کشور با سابقه ای طولانی در حال ارائه خدمات به مردم کشور می باشند.

غفوریان افزود: بانک مسکن با توجه به سابقه و تجربه مشارکت در طرح های بزرگ و زیرساختی کشور مانند طرح های بزرگ ساختمان سازی، مشارکت در احداث آزادراه و غیره، آمادگی همکاری با دستگاه های استانی برای تعریف پروژه های بزرگ عمرانی و ساختمانی کشور را دارد.

مدیرشعب استان یزد برگزاری نشست دستگاه های زیرمجموعه وزارت مسکن و شهرسازی را فرصت مناسبی برای هم اندیشی و اطلاع‌رسانی از ظرفیت ها و امکانات دستگاه ها دانست که منجر به ارائه خدمات بهتر به مشتریان دستگاه ها می شود. وی استفاده از ظرفیت های اطلاع رسانی محیطی در اختیار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای برای اطلاع رسانی از خدمات بانک مسکن را نمونه ای از خدمات متقابل نام برد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ضمن ابراز خرسندی از همکاری و تعامل با بانک مسکن گفت: کارکنان از تعامل و مراودات مالی سازمان و بانک رضایت داشته و خدمات قابل قبولی را از بانک دریافت کرده اند.

علی علیخانی در ادامه اظهار داشت: این اداره آمادگی توسعه و افزایش روابط با بانک، خصوصا در حوزه تعاونی مسکن کارکنان آن و استفاده پرسنل از تسهیلات بخش مسکن را نیز دارد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000