دیدار از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)

دیدار مدیریت شعب استان هرمزگان باخانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در روز میلاد امام هشتم
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا،علی کمالی مدیر شعب استان هرمزگان به همراه جلیل تراهی مدیر کل کمیته امداد استان هرمزگان از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد در شهر بندرعباس که با حداقل امکانات معیشت خود را می گذرانند در روز میلاد امام هشتم دیدار به عمل آوردند. در این دیدار که در راستای اجرای طرح کمک به خانواده های نیازمند و بررسی مشکلات این قشر صورت گرفت ، فرصتی دیگر برای پیشرو بودن بانک مسکن در ایفای نقش مسئولیت اجتماعی در جامعه فراهم شد.

علی کمالی مدیر شعب استان با اشاره به اینکه شایسته است در هر فرصتی به کمک نیازمندان برویم گفت: بانک مسکن استان هرمزگان در ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود و در حمایت از اقشار ضعیف و محروم همیشه به عنوان بانک نمونه و پیشرو بوده است.

علی کمالی در ادامه گفت:مهمترین فعالیتهای انجام شده از محل صندوق خیریه علی بن ابیطالب (ع) این مدیریت برگزاری 8 دوره جشن گلریزان و کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد ، تهیه بسته های معیشتی جهت ایتام و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) حتی در نقاط دورافتاده استان ، بازدید از شیرخوارگاه بندرعباس و خرید 3دستگاه کولر گازی ، حمایت از دانش آموزان بی بضاعت، کمک و مساعدت بلاعوض به افراد نیازمند و بیماران خاص ، پرداخت ماهیانه به مرکز کانون هموفیلی ، کودکان سرطانی و کمکهای نقدی و غیر نقدی به استانهای سیل زده برشمرد.

جلیل تراهی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان در برنامه دیدار مدیریت شعب بانک مسکن استان با خانواده های تحت پوشش از همکاری مداوم بانک مسکن با کمیته امداد امام خمینی (ره) تشکر کرد و گفت : بانک مسکن از بانک های پیشرو در حمایت از اقشار مظلوم ، ایتام و نیازمندان است که این امر دستاوردهای بسیار چشمگیر و برکات زیادی برای این خانواده ها به همراه داشته است.

لازم به ذکر است از دستاوردهای برنامه دیدار مدیریت شعب استان با خانواده های تحت پوشش کمیته امداد استان هرمزگان پس از بررسی مشکلات این خانواده ها از نزدیک و شنیدن درد دل آنها می توان به پرداخت کمکهای نقدی در قالب کارت هدیه و خرید اجاق گاز برای یک خانواده و مشارکت با کمیته امداد استان در خرید 3دستگاه کولر گازی برای 3خانواده نام برد.

در پایان علی کمالی مدیر شعب استان تاکید کرد برنامه های دیدار از خانواده های محروم و تحت پوشش در مناسبتهای پیشرو نیز ادامه داشته باشد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000