تقوی سرپرست خراسان رضوی:

مهمترین ماموریت بانک مسکن ، تامین مالی زنجیره مسکن و ساختمان است

سرپرست شعب خراسان رضوی در دیدار با انبوه سازان استان ، تامین مالی زنجیره مسکن و ساختمان را مهمترین ماموریت بانک مسکن دانست.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن –هیبنا ، این مطلب را مصطفی تقوی سرپرست شعب استان خراسان رضوی ، در جلسه ای به منظور تشریح سیاستهای اعتباری سالجاری بانک مسکن و همچنین بررسی پیشنهادات و انتقادات سازندگان حرفه ای با اعضاء هیات مدیره انجمن انبوه سازان استان برگزار شد عنوان کرد.

تقوی افزود : سازندگان واحدهای مسکونی، تامین کنندگان مصالح ساختمانی و ارائه دهندگان خدمات فنی و مهندسی سه گروه اصلی این زنجیره و جامعه هدف بانک مسکن می باشند. وی با اشاره به پرداخت تسهیلات از محل منابع داخلی بانک، تمرکز هرچه بیشتر منابع مالی انبوه سازان در بانک مسکن را خواستار شد.

در ادامه این جلسه که محمود پژوم رئیس هیات مدیره انجمن انبوه سازان استان و سایر اعضاء هیات مدیره این انجمن حضور داشتند، محمدپورقربانی معاون مدیریت با اشاره به سیاست های اعتباری سالجاری بانک مسکن به موضوع بسته های اعتباری مخصوص سازندگان حرفه ای و امکان پرداخت تسهیلات بیشتر به این گروهها پرداخت. پورقربانی ادامه داد سیاست های اعتباری بانک مسکن در سالهای اخیر با هدف حمایت از سازندگان حرفه ای و دارای صلاحیت و همچنین ساخت و ساز اصولی و استفاده از فناوری های نوین طراحی شده است.

در بخش دیگری از این جلسه محمود پژوم رئیس هیات مدیره انجمن انبوه سازان استان با تقدیر از اقدامات بانک مسکن در تامین مالی حوزه مسکن و ساختمان، این بانک را بانکی سالم و خدمتگزار دانست.

وی با اشاره به اهمیت حوزه مسکن و ساختمان، به عنوان بخشی که بیشترین تاثیر را در اشتغال و اقتصاد کشور دارد، خواستار توسعه تعامل فیمابین بانک مسکن و انبوه سازان شد.

پژوم با اشاره به نیاز کشور به ایجاد رونق در بازار مسکن ضمن کنترل تورم، تحقق این امر را در سایه حمایت از انبوه سازان دانست.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000