مدیر شعب بانک مسکن استان قزوین عنوان کرد

افتتاح کد ussd گام بلندی برای پیشگیری از بیماری کرونا است

یونس احمدی، مدیر شعب استان قزوین با افتتاح کد ussd ضمن تاکید بر الزام رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی توسط کارکنان تصریح کرد: تجهیز بانک در بخش خدمات بانکداری مجازی از اولویت های بانک مسکن است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مدیریت استان قزوین در این نشست که عیسی قبادی ، معاون اقتصادی استاندار نیز حضور داشت با بیان این مطلب که شیوع ویروس کرونا در دنیا همه ابعاد زندگی را تحت تاثیر قرارداده و در بسیاری از حوزه ها باعث تغییرات مثبت و یا منفی شده است،این تغییرات را بستری برای رشد و شکوفائی بانک مسکن و بخش بانکداری در این امر دانست و راه اندازی صندوق الکترونیکی انتقادات ، پیشنهادات و اضافه کردن کیوسک بانک به شعب را اقدامی مهم در این زمینه برشمرد.

احمدی تصریح کرد،:راه اندازی کدussd در مدیریت استان قزوین طرحی نو در برقراری ارتباط موثر و سریع با مشتری بوده که ضمن صرفه جوئی در هزینه های چاپ کاغذ، مشتریان از هر نقطه ای می توانند نظرات، انتقادات و پیشنهادات خودرا بسیار آسان و بدون هیچ هزینه ای و حتی بدون محدودیت در نوع گوشی، مطرح کنند.

مدیرشعب استان در خصوص اضافه کردن کیوسک به شعب اظهار داشت:باتوجه به خدمات قابل ملاحظه ای که در این سرویس ها انجام می گیرد بستر مهمی برای سلامت جامعه فراهم آمده است.

گفتنی است در پایان قبادی معاون اقتصادی استاندار با تقدیر از زحمات بانک مسکن که پیشرو در خدمات غیرحضوری استان است و در این ایام در اجرای دستورالمعل های ستاد ملی مقابله با کرونا تلاش کرده است،نسبت به افتتاح صندوق انتقادات و پیشنهادات مدیریت اقدام کرد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000