ابلاغ سیاستهای اعتباری ۱۴۰۰ به انبوه سازان در خراسان جنوبی

در همایشی که با حضور رییس و اعضاء انجمن انبوه سازان استان خراسان جنوبی با هدف ابلاغ سیاستهای اعتباری سال ۱۴۰۰ برگزار شد ؛ بر توسعه و تعامل بیش از بیش بانک و انبوه سازان تاکید شد .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا،غلامرضا زنده طلب مدیر شعب استان خراسان جنوبی ضمن خیر مقدم به انبوه سازان ، مهم ترین عامل ارتقاء بانک را رضایتمندی مشتریان و ارائه خدمات مطلوب عنوان کرد وگفت: ما در بانک مسکن با تاکید بر مشتری مداری و توجه به نیاز و خواسته مشتری از این دو به عنوان اصول اساسی و مهم یاد می کنیم و به عنوان یک ضرورت به آن توجه داریم و ایمان داریم که سبب ارتقاء هر سازمان موفقی توجه به مشتری و رفع نیاز وی است ؛ ما به دنبال این هستیم با مشتری مداری و ارائه خدمات مطلوب با انبوه سازان تعامل شایسته ای داشته باشیم .

زنده طلب با اشاره به سخنان مدیر عامل بانک مبنی بر جهاد خانه سازی ،این همایش را شروع یک حرکت خوب خواند و اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزی و برگزاری جلسات متعدد بین بانک و انبوه سازان در بازه های زمانی کوتاه مدت ، ضمن ایجاد ارتباط قوی ، مشکلات و موانع ،رفع و در آینده ای نزدیک شاهد توسعه و افزایش تعامل دوسویه باشیم .

وی در ادامه افزود : رونق و رکود فعالیت های اقتصادی در کشور وابسته به وضعیت بخش مسکن است و تعامل هرچه بیشترمتعاملین بخش مسکن نظیر بانک ، نظام مهندسی مسکن و ساختمان ، راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن ، شهرداری ها و انبوه سازان می تواند در به حرکت در آوردن چرخه اقتصادی کشور موثر باشد و بانک مسکن همواره به عنوان متولی مالی بخش مسکن و ساختمان در کشور به جهت رسالت مشترک با افراد حقیقی و حقوقی متعامل بخش مسکن ، به دنبال همراهی و تعامل بیش از بیش است.

زنده طلب در ادامه سخنان با بیان اینکه ، بیش از 80 درصد توان مالی خانوار ایرانی را مسکن تشکیل می دهد ، بر اهمیت بخش مسکن تاکید کرد و با توجه به انعطاف شرایط تسهیلاتی بانک مسکن در حوزه ساخت از بانک به عنوان مجموعه ای منعطف و پویا نام برد که همواره به رسالت اجتماعی خود به عنوان بانکی مردمی و تاثیر گذار توجه داشته و در ارائه خدمات و رفع نیاز مخاطبینش تلاش دارد.

در ادامه محمد خوشنام به نمایندگی از انبوه سازان از تعامل با بانک استقبال کرد و گفت : بانک مسکن خانه و مامن انبوه سازان است .وی خاطر نشان کرد: بانک مسکن به عنوان یک بانک تخصصی تمام عیار با سالها تجربه،مشاور و حامی قابل اعتمادی در عرصه ساخت و ساز است و سایر بانکها نمی توانند با اعطای تسهیلات مسکن با این بانک رقابت کنند .

در این همایش در خلال تشریح سیاستهای اعتباری سال 1400 به سوالات انبوه سازان در خصوص چگونگی تقسیط تسهیلات ، نرخ و تسهیلات بدون سپرده در سال جاری و مشکلات انبوه سازان در بافتهای فرسوده شهری پاسخ داده شد .



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000