دیدار مدیر شعب بانک مسکن خراسان جنوبی با شهردار بیرجند

غلامرضا زنده طلب مدیر شعب خراسان جنوبی با شهردار بیرجند دکتر جاوید به منظور ایجاد تعامل و بین بانک وشهرداری بیرجند و ابلاغ سیاستهای اعتباری بانک در حوزه ساخت ، دیدار وگفتگو کرد .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا،زنده طلب در این دیدار بیان داشت : شهرداری و بانک مسکن هر دو با رسالتی مشترک به دنبال رونق بخشی در حوزه ساخت می باشند و افزایش ساخت و ساز علاوه بر تغییر چهره شهری ، اشتغال زایی و رونق اقتصادی را به دنبال دارد . وی در ادامه گفت : یکی از ماموریت های اساسی بانک مسکن ، تسهیل فرایند تامین مالی حوزه مسکن و توسعه شهری و همچنین ارائه خدمات مالی ، بانکی و مشاوره ای به زنجیره تولید مسکن بخصوص سازندگان واحدهای مسکونی می باشد و از این رو مدیر عامل بانک سال 1400 را سال جهاد خانه سازی نامگذاری کرد .

وی با اشاره به جایگاه خاص شهرداری ها به عنوان متولی و مجری سیاستهای توسعه شهری و همچنین نگاه حمایتی و توسعه ای بانک مسکن از انبوه سازان و ساخت ساز ، خواستار تعامل دوسویه به منظور تحقق هر چه بیشتر اهداف سازمانی شد .در سیاست های اعتباری سال جاری، بانک با جدیت،امر تسهیل فرآیند تامین مالی حوزه مسکن و توسعه شهری و اعطاء تسهیلات جهت تامین مسکن خانوارهای فاقد مسکن و ارایه خدمات مالی، بانکی و مشاوره ای به فعالان، توسعه گران و سازندگان واحدهای مسکونی منطبق با الگوی مصرف برای اقشار میان درآمد و کم درآمد را با تاکید بر احیاء بافت های فرسوده و شهرهای میان جمعیتی را دنبال می کند و مصمم است در کنار شهرداری و دیگر دستگاه های اجرایی فعال در این حوزه، ماموریت اصلی خود را که همان خانه دار کردن افراد و رفع نیاز مسکن از سبد نیازهای اساسی خانوارها است به انجام رساند.

زنده طلب در بیان سیاستهای ابلاغی ساخت ادامه داد : بانک مسکن در سال1400 برای کمک به رونق تولید مسکن به شرط انجام ساخت‌و‌ساز با استفاده از فناوری‌های نوین در شهر بیرجند ۴۰۰ میلیون تومان و در سایر شهرهای استان مبلغ ۳۰۰ میلیون اعطای تسهیلات دارد . وی افزود به دنبال این هستیم در قالب پویش چگونه صاحب خانه شویم با همراهی سازمانهای متعاملی همچون شهرداری ها ، راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن و نظام مهندسی ساختمان بتوانیم در ارائه خدمات شایان به همشریان اثر گذار باشیم .



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000