دیدار مدیر شعب خراسان رضوی با مدیر عامل شرکت ایران ملاس

مدیر شعب خراسان رضوی در دیدار با صادر کننده نمونه استان، از تمرکز منابع مالی شرکت ایران ملاس در بانک مسکن تقدیر کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن –هیبنا ، مصطفی تقوی مدیر شعب استان خراسان رضوی در جلسه ای با مدیر عامل و مدیر مالی شرکت ایران ملاس، از تمرکز منابع مالی این شرکت در بانک مسکن تقدیر کرد.

در این جلسه مدیر شعب استان با اشاره به رزومه و افتخارات شرکت ایران ملاس، این شرکت را شرکتی موفق و تاثیرگذار در اقتصاد و اشتغال کشور دانست.

در ادامه این جلسه صیرفی مدیرعامل شرکت ایران ملاس با تقدیر از اقدامات بانک مسکن عنوان کرد: با توجه به اینکه ماموریت بانک مسکن تامین مسکن اقشار متوسط و ضعیف جامعه است بخش اعظم منابع مالی خود را در این بانک متمرکز کرده ایم. وی افزود : بانک مسکن بانکی خوشنام است که با دارا بودن نیروی انسانی توانمند توانسته ماموریت خود را به خوبی ایفا کند.

صیرفی ادامه داد : شرکت ایران ملاس به عنوان اولین تولیدکننده خمیرمایه فوری در ایران می باشد که از سال 1372 محصول خود را با نام تجاری خمیرمایه فریمان به بازارهای داخلی و بیش از 90 کشور جهان صادر کرده است و حاصل تلاش مدیریت و پرسنل شرکت ایران ملاس در ربع قرن گذشته تثبیت نام فریمان به عنوان بهترین خمیرمایه کشور و کسب افتخاراتی همچون دو دوره صادر کننده نمونه کشوری ، چهارده دوره صادرکننده نمونه استان خراسان رضوی ، هفت دوره واحد نمونه صنعتی استان خراسان ، دو دوره واحد نمونه معاونت غذا و دارو ، سه دوره واحد برتر ایمنی و سلامت شغلی ،کارفرمای نمونه سازمان تامین اجتماعی و غیره در سالهای گذشته بوده است .

در بخش دیگری از این جلسه محمدپورقربانی معاون مدیریت به تشریح سیاست ها و اقدامات بانک مسکن در حوزه مسکن و ساختمان پرداخت و دعای خیر مشتریان تسهیلاتی بانک مسکن را بزرگترین پاداش سپرده گذاران دانست .



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000