بازدید مدیر شعب خراسان جنوبی از صنایع سنگ پاسارگاد

غلامرضا زنده طلب مدیر شعب استان خراسان جنوبی طی بازدید از صنایع سنگ پاسارگاد با مدیرعامل این مجموعه عباس کریم پور پیرامون توسعه تعاملات دیدار و گفتگو کرد .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن –هیبنا ؛ زنده طلب در این بازدید ، مهم ترین عامل ارتقاء بانک را رضایتمندی مشتریان و ارائه خدمات مطلوب عنوان کرد و بیان داشت : ما در بانک مسکن با تاکید بر مشتری مداری و توجه به نیاز مشتری از این دو به عنوان اصول قابل توجه یاد کرده و به عنوان یک ضرورت به آن نگاه ویژه ای داریم . مدیر شعب استان در ادامه افزود : رونق و رکود فعالیت های اقتصادی در کشور بر بخش مسکن تاثیر مستقیم دارد و تعامل هرچه بیشتر و بهتر متعاملین بخش مسکن می تواند در به حرکت در آمدن چرخه اقتصادی کشور موثر باشد . وی گفت : شرکتهای تولیدی بخش مسکن و ساختمان بواسطه رسالت مشترکی که با بانک دارند از اهمیت ویژه ای نزد بانک برخوردار می باشند و با عنایت به سیاست های پیش رو به دنبال همراهی و تعامل بیش از پیش با آنان هستیم .

در ادامه عباس کریم پور مدیرعامل صنایع سنگ پاسارگاد با تقدیر از عملکرد بانک ، از بانک مسکن به عنوان یک بانک تخصصی تمام عیار ، مشاور و حامی قابل اعتمادی در عرصه مسکن یاد کرد و از تعامل با بانک استقبال کرد . قابل ذکر است در این بازدید، طرح کارگشا، مانا و خدمات الکترونیکی بانک تشریح و مقرر شد در روزهای آتی با پیگیری و جلسه مدیریت با مسوولین حسابداری شرکت ، پیش نویس تفاهم نامه بانک و صنایع سنگ پاسارگاد ، نهایی شود.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000