بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان براى ساماندهى محیطى مناطق حاشیه چابهار هزینه شد

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
معاون مسکن شهرى بنیاد مسکن انقلاب اسلامى از آمادگى کامل آن بنیاد براى معرفى واجدان شرایط دریافت تسهیلات مسکن به بانک ها براى اجراى طرح ساماندهى بافت حاشیه و سکونتگاه هاى غیررسمى چابهار، خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، جواد حق شناس معاون مسکن شهرى بنیاد مسکن انقلاب اسلامى، بخشى از فعالیت هاى بنیاد را در ساماندهى بافت حاشیه و سکونتگاه هاى غیررسمى چابهار برشمرد.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامى گفت: بخش عمده اى از فعالیت هاى بنیاد در خصوص ساماندهى مناطق حاشیه اى و سکونتگاه هاى غیررسمى از جمله حفاظت، بهسازى محیط، تهیه نقشه ها و طرح، تصویب در شوراى برنامه ریزى استان، مطالعات مرتبط با حفاظت در برابر سیل، انجام شده است.

حق شناس ادامه داد: هم اکنون ٢٠٠ هزار واحد مسکونى از سهمیه یکهزار واحدى، پروانه ساخت را دریافت کرده و کار احداث را آغاز کردند.

وى افزود: با توجه به اینکه برنامه ریزى و تامین منابع براى تسهیلات کم بهره، تسهیلات بلاعوض و کمک در صدور پروانه، تهیه نقشه و دیگر تسهیلات فراهم شده است، و بنیاد مسکن در این خصوص آمادگى کامل دارد، مردم همراهى کنند تا کار سرعت لازم را به دست آورد.

گفتنى است، برنامه بنیاد برای ساماندهی بافت حاشیه‌ای و سکونتگاه‌های غیررسمی چابهار، ۷ هزار و ۸۵۸ خانوار است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000