مدیرشعب استان یزد در دیدار با مدیرعامل یکی از واحدهای صنعتی استان اظهار داشت:

ارتباط بین سازندگان و تولیدکنندگان مصالح ساختمانی در بانک مسکن رقم خواهد خورد.

مدیرشعب استان و رئیس شعبه مرکزی یزد با مدیرعامل شرکت تولیدی صنایع یزدپولیکا جهت بررسی افزایش زمینه های همکاری دیدار و گفتگو نمودند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مدیرشعب استان یزد ضمن ابراز خرسندی از همکاری با شرکت تولیدی صنایع یزد پولیکا، گفت: ارائه خدمات به فعالان عرصه تولید و صنعت خصوصا در بخش مسکن و ساختمان از اهداف این بانک می باشد.

محمد غفوریان ضمن تشریح سیاست‌های اعتباری بانک اظهار داشت: پرداخت تسهیلات کلان در خارج از حوزه ساخت مسکن به فعالان و تولید کنندکان و تامین کنندگان مصالح ساختمانی ، در چشم انداز توسعه‌ای این بانک پیش بینی شده است. وی تامین مالی طرح‌های بزرگ اقتصادی مرتبط از طریق اعطای تسهیلات در قالب بانکداری شرکتی و ارائه خدمات بانکداری سرمایه‌گذاری از طریق گروه مالی با در اختیار داشتن تنها شرکت تامین سرمایه تخصصی در بخش مسکن و ساختمان را از روش‌های نوین تامین مالی بانک مسکن معرفی کرد.

وی افزود: در راستای برقراری تعامل موثر با فعالان بخش مسکن و ساختمان و تولید کنندگان مصالح ساختمانی و احصاء نیازهای اعتباری و مالی مشتریان، بانک با تشکیل نشست هایی سعی بر ارائه خدمات متناسب با نیاز انبوه سازان و تولیدکنندگان مرتبط با بخش مسکن و ساختمان را دارد.

مدیرشعب استان گفت: تمام ظرفیت‌های کشور برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن و تبدیل آن به جریان پایدار تولید مسکن در کشور به خدمت گرفته شده است. در همین راستا تفاهم‌نامه‌های گوناگونی با سازمان‌ها، سازندگان و تامین کنندگان مصالح ساختمانی جهت تسریع روند اجرای طرح و همچنین کاهش قیمت تمام شده ساختمان‌ منعقد شده است.

غفوریان افزود: با توجه به اینکه بانک مسکن بانک عامل در ارائه تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن می باشد، فرصت مناسبی برای تامین و تولیدکنندگان مصالح ساختمانی ایجاد شده تا ضمن برخورداری از خدمات تسهیلاتی و سپرده ای این بانک، به سازندگان و انبوه سازان خصوصا در طرح اقدام ملی جهت تامین مصالح ساختمانی مورد نیاز سازندگان از طریق بانک مسکن معرفی شوند.

وی مزایای این اقدام را ارتباط مستقیم سازندگان و پیمانکاران با تامین و تولیدکنندگان مصالح ساختمانی، تامین کالای با کیفیت و با قیمت مناسب و حذف واسطه ها برشمرد که نهایتا منجر به تولید مسکن با قیمت و کیفیت مناسب برای مصرف‌کنندگان خواهد شد.

مدیرعامل شرکت تولیدی صنایع یزد پولیکا ضمن ابراز خرسندی از همکاری با بانک تخصصی در حوزه ساخت و ساز و ساختمان کشور گفت: از آنجا که از گذشته تا کنون بانک مسکن به عنوان بانک منضبط و مقتدر شناخته شده است، انتخاب این بانک برای تولیدکنندگان و تامین کنندگان مصالح ساختمانی از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود.

وی افزود: از آنجا که حجم زیادی از محصولات این شرکت در ساخت و ساز و ساختمان مصرف می شود، رونق و توسعه ساخت و ساز موجب افزایش مصرف محصولات ساختمانی و گردش مالی این بخش می شود.

عباسعلی متوسلیان ارتباط بین پیمانکاران طرح اقدام ملی مسکن و تولید کنندگان مصالح ساختمانی را گام مهمی در کاهش هزینه های ساختمانی نام برد و افزود: خرید مستقیم پیمانکاران طرح اقدام ملی و انبوه سازان مشارکت کننده با بانک مسکن از تولیدکنندگان موجب کاهش قابل توجه هزینه ساخت و ساز می شود.

وی افزود: با توجه به ظرفیت و تنوع بالای محصولات این شرکت، امکان تامین انواع لوله های مورد نیاز ساختمانی برای سایر استانها و پروژه های بزرگ ساختمانی نیز وجود دارد.

مدیرعامل شرکت تولیدی صنایع یزدپولیکا افزود: این شرکت با بهره گیری از بهترین مواد اولیه و ماشین آلات و آزمایشگاههای پیشرفته و رعایت استاندارهای لازم، سعی در تولید محصول با کیفیت و قابل رقابت با محصولات خارجی را دارد.

وی افزود: از آنجا که بهترین و کاملترین خدمات و تسهیلات در حوزه مسکن توسط بانک عامل تخصصی در این بخش قابل ارائه می باشد، از این رو هدایت صنایع فعال در بخش تولید مصالح ساختمانی به سمت بانک مسکن موجب دست‌آوردهای مثبتی در این زمینه خواهد بود.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000