مدیر شعب استان خوزستان:

رونق بخش مسکن باعث بهبود وضعیت اصناف مرتبط می‌شود

مدیر شعب استان خوزستان گفت: رونق یافتن بخش مسکن، می‌تواند باعث رونق و بهبود وضعیت سایر اصناف به خصوص اصنافی که با این ساختمان مرتبط هستند، می‌شود.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا،علی‌اصغر نادری در نشستی با رئیس و اعضای هیئت‌مدیره انجمن انبوه‌سازان استان خوزستان با اشاره به سیاست‌های دولت جدید در بخش مسکن اظهار داشت: دولت سیزدهم اعلام کرده است که اولویت خود را بر روی ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور گذاشته است.

وی افزود: این امر نشان‌دهنده جهت‌گیری اقتصادی دولت به سمت توسعه بخش مسکن و نویدبخش رونق بخشیدن به بخش مسکن و ساختمان است. صنعت مسکن و ساختمان را باید لوکوموتیو اقتصاد دانست که می‌تواند با حرکت خود بسیاری از اصناف به خصوص آنان که با بخش مسکن مرتبط هستند را به رونق و بهبود برساند.

نادری ادامه داد: رونق یافتن بخش مسکن و ساختمان به خصوص برای انبوه‌سازان بسیار حائز اهمیت است و این امر همکاری دوسویه و متقابل بانک با انبوه سازان را می خواهد.

رئیس انجمن انبوه‌سازان استان خوزستان و دبیر کانون سراسری انبوه سازان ایران نیز در این نشست با تقدیر از تلاش‌ها و همکاری بانک مسکن با اعضای این انجمن بیان کرد: ما بانک مسکن را از خود می‌دانیم و تقویت این بانک را در اصل تقویت ساخت‌وساز مسکن در کشور می‌دانیم.

فرشید پور حاجت افزود: انتظار داریم همکاری‌ها با بانک مسکن دو جانبه باشد تا هر دو طرف از این همکاری سود ببرند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000