رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی:

حمایت های مالی بانک مسکن نشانه درک درست بانک از مسئولیت اجتماعی است

دکتر سید احمد هاشمی رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در دیدار با مدیر شعب بانک مسکن استان از عملکرد بانکها در شرایط سخت اقتصادی و کاری ناشی از شیوع بیماری کرونا تقدیر کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این دیدار دکتر هاشمی رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ضمن تقدیر از عملکرد بانکها، گفت: در شرایط سخت کاری ناشی از شیوع ویروس کرونا که بسیاری از مشاغل را مجبور به دور کاری کردند، بانکها علیرغم وجود خطرات جدی در مواجهه مستقیم با اسکناس، کاغذ و حضور فیزیکی ارباب رجوع و ... به ارائه خدمت مستمر و بی وقفه پرداختند . طبق آمار بانک ها یکی از دستگاه هایی هستند که بیشترین فوتی های ناشی از شیوع ویروس کرونا را در راه خدمات رسانی به مردم داشته اند.

وی ضمن تقدیر از مسئولیت پذیری بانکها و ارائه خدمت دائمی در بازه زمانی شیوع بیماری کرونا، برای کارکنان بانکها آرزوی سلامتی کرد. دکتر هاشمی، در ادامه با اشاره به کمک های نقدی بانکها درطول شیوع بیماری کرونا به دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برای تهیه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی این اقدامات را، درک درست از حس مسئولیت پذیری و عمل به مسئولیت اجتماعی آنان برشمرد و از کمک بانک مسکن در سال گذشته برای تهیه تجهیزات آزمایشگاهی در استان تقدیر کرد.

مرتضی ناصری مدیر شعب استان خراسان شمالی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های بی وقفه و مستمر کادر درمان و بهداشتی کشور در مبارزه با ویروس کرونا، با اشاره به درگذشت مرحوم ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیرعامل بانک مسکن بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در سال گذشته، حرکت در مسیر خدمت رسانی به مردم در شرایط سخت را بخشی از تعهد و منشور اخلاقی در بانک مسکن برشمرد و بر تدوام و حضور در این راه تاکید کرد.

مدیر شعب خراسان شمالی در ادامه ضمن برشمردن تمامی امکانات الکترونیکی در بانک مسکن به منظور استفاده مشتریان از خدمات بانک بصورت غیر حضوری بر لزوم استفاده از این بستر های الکترونیکی به منظور کاهش مراجعات غیرضروری و قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا در جامعه تاکید کرد. همچنین در این جلسه مرتضی ناصری با اشاره به رسالت ذاتی بانک مسکن در جهت خانه دار کردن آحاد مردم بر آمادگی بانک مسکن برای ارائه خدمات و تسهیل گری های لازم برای خانه دار کردن کارکنان دانشگاه علوم پزشکی در استان تاکید کرد.

مرتضی ناصری اقدام در قالب طرح ملی مسکن، فعال سازی تعاونی مسکن کارکنان یا خودمالکی را یکی از زمینه های همکاری برای خانه دار شدن کارکنان دانشگاه علوم پزشکی معرفی کرد و از آغاز به کار پروژه 1075 واحدی بجنورد، دو پروژه 108 واحدی و 80 واحدی اسفراین و پروژه 50 واحدی شیروان در قالب طرح اقدام ملی مسکن در استان، خبر داد. وی همچنین سقف تسهیلات در قالب طرح اقدام ملی را 2 میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان داشت.

مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی در این جلسه تسهیل گری های صورت گرفته در سیاست های اعتباری سال جاری را مورد اشاره قرار داد و امکان پرداخت تسهیلات تا سقف 4 میلیارد ریال در صورت استفاده از فناوری های نوین ساختمانی و حرکت به سوی حرفه ای سازی را یکی دیگر از زمینه های همکاری مابین دو سازمان عنوان کرد و بر آمادگی بانک مسکن برای عمل به وظایف ذاتی خود در راستای خانه دار کردن مردم علی الخصوص کارکنان دانشگاه علوم پزشکی در استان تاکید کرد.

دکتر وفایی معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاعه علوم پزشکی نیز در این دیدار با اعلام شناخت قبلی از محصولات و خدمات ارائه شده در بانک مسکن، حساب ممتاز بانک مسکن را یک محصول ویژه و خاص در سیستم بانکی توصیف کرد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000