دیدار مدیر شعب خراسان رضوی با نماینده مردم شهرهای چناران ، گلبهار، گلمکان، طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی

مصطفی تقوی مدیر شعب خراسان رضوی با امامی نماینده مردم شهرهای گلبهار، چناران،‌گلمکان، طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا؛ مصطفی تقوی در این دیدار درخصوص وضعیت تسهیلات مسکن مهر در شهرستان گلبهار اظهارداشت: از کل مسکن مهر استان در حدود یک سوم فقط در شهر گلبهار متمرکز است که در این شهرستان علاوه بر پروژه هایی با پیشرفت فیزیکی کمتر از 30 درصد، پروژه هایی نیز وجود دارد که با پیشرفت نسبتاً بالا متوقف شده اند. وی در ادامه سخنان خود ضرورت پیگیری صدور اسناد مالکیت در پروژه هایی که تقسیط شده اند را مورد تأکید قرار داد.تقوی همچنین با اشاره به وضعیت پروژه های مسکن مهر واقع در شهرهای طرقبه، شاندیز،‌ چناران و گلبهار، همراهی بیشتر تمامی دستگاه های اجرایی مربوطه را به منظور حل مشکلات پیش رو در این خصوص خواستار شد.

در ادامه این نشست محمد پورقربانی اظهار داشت: با توجه به اینکه عمده مشکلات پروژه های مسکن مهر مربوط به تعاونی ها می باشد، نقش اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این خصوص بسیار پررنگ و انکارناپذیر است. وی در ادامه بر ضرورت احراز اهلیت و توانایی مدیران در مرحله تشکیل یک تعاونی تأکید کرد.در بخش دیگری از این نشست، امامی نماینده شهرهای گلبهار، چناران، گلمکان، طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی با تقدیر و تشکر از مساعدت های بانک مسکن، اظهار داشت: با عنایت به اینکه شهر جدید گلبهار به شهرستان تبدیل شده است ضرورت دارد تمامی ادارات دولتی در این شهرستان متمرکز شوند. وی افزود: جمعیت گلبهار در سال 1395 37.000 نفر بوده که این رقم در سال 1399 بالغ بر 120.000 نفر شده است. این افزایش جمعیت ضرورت حل مشکلات این شهرستان را بیش از پیش نمایان می سازد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000