نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

تلاش بانک مسکن در رضایتمندی مردم ستودنی است

حجت الاسلام عابدینی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان این مطلب از رضایت همشهریان از نحوه خدمات بانک مسکن قدردانی کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا ، مدیر شعب استان قزوین، در نشستی که در دفتر امام جمعه و با حضور یونس احمدی مدیر شعب استان قزوین برگزار شد با اشاره به نقش پررنگ و مسئولیت خطیر بانک مسکن در استان ، از تلاش این بانک برای خانه دار کردن مردم ابراز خرسندی کرد.

عابدینی با اشاره به هفته عفاف و حجاب از نقش پررنگ حضرت فاطمه زهرا (س) و تأسی از این بانوی بزرگوار ،یاد کرد.

عابدینی از نحوه بازپرداخت تسهیلات ، تسریع در ارائه خدمات ، خوش رویی و صبوری تمام کارکنان بانک مسکن که در این شرایط بیماری کرونا همگام با نظام سلامت در جبهه سخت و دشوار فعال بوده و پاپس نکشیده اند قدردانی کرد.

وی هم چنین تصریح کرد: رضایت پروردگار در گرو رضایت مردم بوده و چه لذتی بالاتر از این که تمام مردم سرپناهی داشته و دغدغه ای در این مورد نداشته باشند و از این که بانک مسکن به خوبی در این امر خطیر تلاشگر و موفق بوده تشکر و ابراز امیدواری در بخش مسکن کرد.

در ادامه این نشست یونس احمدی با ارائه گزارشی از فعالیت های بانک مسکن در چند سال گذشته خصوصا مسکن مهر که با همت و غیرت کارکنان بانک مسکن و با رعایت رفاه حال همشهریان عزیز در تقسیط تسهیلات نیزانجام شد به طرح های جدید در آینده از جمله اقدام ملی اشاره کرد.

مدیراستان از تلاش تمام کارکنان در این دوران شیوع بیماری به نیکی یاد کرد و افزود: تمام توان خود را در ارائه خدمات مطلوب و سوق دادن مردم به بانکداری الکترونیکی به کار بسته ایم و در برخورد با مشتریانی که اقساط معوقه دارند، کمال همکاری وصبوری را خواهیم داشت.

در پایان این نشست صمیمی ، عابدینی نماینده ولی فقیه در استان با آرزوی سلامتی برای تمام کارکنان ادارات و سازمان ها خصوصا بانک ها ، از خدمات بانک مسکن در ارائه خدمات باکیفیت و مطلوب ، کمک به خانه دار شدن اقشار مختلف جامعه تشکر و قدردانی کرد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000