رئیس هیات مدیره در بازدید از مدیریت غرب تهران

تمامی سطوح سازمان از مدیران عالی تا واحدهای اجرایی، پا به پای هم حرکت و تلاش جهادی کنند.

رئیس هیات مدیره در بازدید از مدیریت غرب تهران، تاکید کرد: تمامی سطوح سازمان از مدیران عالی تا واحدهای اجرایی، پا به پای هم حرکت و تلاش جهادی کنند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا ، عیسی کاظم نژاد،رئیس هیات مدیره، در بازدید از مدیریت شعب منطقه غرب تهران که با حضور سیدمحسن فاضلیان،عضو هیات مدیره و علی کشاورز،سرپرست مدیریت امور شعب تهران و با همراهی مدیر و معاونین منطقه غرب تهران صورت پذیرفت، مدیریت غرب تهران را یکی از مناطق بزرگ و اثرگذار بانک مسکن برشمرد و افزود: ما تلاش می کنیم که ابزارهای شعب را بهبود بخشیم، شعب هم در مقابل برای تحقق اهداف و حتی فراتر از آن، حرکت و تلاش جهادی کنند.

وی ادامه داد: این حرکت و تلاش جهادی صرفاً از سوی صف نیست بلکه اول باید از سطح مدیران عالی آغاز و سپس به واحدهای اجرایی تسری پیدا کند.

عیسی کاظم نژاد ضمن اشاره به لزوم اعمال برخی تغییرات در شاخص های ارزیابی عملکرد از جمله بخش بانکداری الکترونیک ، ابراز امیدواری کرد با بررسی جامع مشکلات بخش IT و اعمال برنامه ریزی های لازم، کاهش هزینه ها، افزایش درآمدها و بهبود عملکرد در این بخش را شاهد خواهیم بود.

رئیس هیات مدیره، در بازدید از دوایر مدیریت و شعبه شهیدخدامی ضمن بررسی آمار عملکرد در بخش های مختلف و ارائه راهکار در ادامه مسیر، اظهار داشت: مزیت بازدید از واحدهای تابعه، شناسایی مشکلات همکاران است و می تواند نقش تاثیرگذاری بر روی تصمیم گیری های آتی داشته باشد.

در این بازدید سیدمحسن فاضلیان عضو هیات مدیره، در سخنانی از پیگیری طرحی با هدف ایجاد انگیزه در مدیریت هایی که فراتر از اهداف تعیین شده حرکت کنند، خبر داد و تصریح کرد: براساس این طرح، بخشی از عملکرد مازاد بر اهداف ابلاغی، عملکرد سال آتی آن مدیریت را پوشش خواهد داد.

عضو هیات عامل بانک و معاون امور شعب و بازاریابی ضمن اشاره به طرح ساختار سازمانی جدید، اذعان داشت: پس از دستور توقف طرح اولیه از سوی مدیرعامل بانک مسکن، بررسی های جامعی روی طرح انجام شد و تغییرات قابل توجهی به منظور جلوگیری از آسیب کارکنان اعمال شد.

در ادامه علی کشاورز سرپرست مدیریت امور شعب تهران از همکاران خواست حساسیت بیشتری نسبت به انحراف از اهداف داشته باشند و با تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف، در مسیر ارتقاء جایگاه بانک گام بردارند.

شایان ذکر است بازدیدکنندگان در جریان این بازدید، با کارکنان ستاد مدیریت غرب تهران و شعبه شهیدخدامی دیدار و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفتند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000