سرپرست مدیریت امور شعب تهران در بازدید از شعب مدیریت منطقه غرب تهران تاکید کرد

تسهیلات گیرندگان قدیمی ، ارزشمندترین منابع اطلاعاتی بانک هستند

سرپرست مدیریت امور شعب تهران در بازدید از شعب منطقه غرب تهران، تاکید کرد: تسهیلات گیرندگان قدیمی، ارزشمندترین منابع اطلاعاتی بانک هستند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا ، علی کشاورز،سرپرست مدیریت امور شعب تهران،در بازدید از شعب منطقه صورت پذیرفت، بر لزوم بازشناسایی تسهیلات گیرندگان قدیمی و بازاریابی مجدد آنان تاکید کرد.

کشاورز تصریح کرد: برقراری ارتباط مجدد با تسهیلات گیرندگان یکی از پتانسیل هایی است که شعب می توانند به عنوان بازاریابی های داخلی خود از چندین وجه از آن سود جویند. وی افزود: با این روش می توان ضمن شناسایی نیازهای جدید مشتری و ارائه خدمات متناسب با آن، به مشتریان خوش حساب، تسهیلات تکمیلی ارائه کرد.

سرپرست مدیریت امور شعب تهران اضافه کرد: از دیگر مزایای بررسی مجدد سوابق مشتریان قدیمی، ترغیب آنان به پرداخت اقساط معوق در قبال دریافت تسهیلات یا خدمات تکمیلی می باشد که این امر می تواند در تحقق اهداف وصول مطالبات نیز موثر واقع شود.

علی کشاورز همچنین ضمن تاکید بر تسری روش فوق برای سایر مشتریان ویژه شعبه ، برگزاری نشست با آنان به منظور معرفی محصولات جدید و تحکیم روابط فیمابین را خواستار شد.

وی با تکیه بر تاکیدات مدیرعامل بانک مسکن اظهار داشت: هر رئیس شعبه ، یک مدیرعامل است و می تواند در مسیر مدیریت صحیح شعبه و روان سازی امور، اختیارات موردنیاز خود را از سازمان مطالبه کند.

سرپرست مدیریت امور شعب تهران از روسای شعب خواست ضمن اشراف بر آمار عملکرد شعبه و جایگاه شعبه در ارزیابی عملکرد و درجه بندی شعب، نقاط قوت و ضعف، تهدیدها و فرصت های پیش رو را در تصمیم گیری های خود مدنظر قرار دهند.

از سایر موارد مورد تاکید از سوی سرپرست مدیریت امور شعب تهران، می توان به لزوم شناسایی مشکلات و تلاش در جهت رفع آن، لزوم توجه به شاخص های درجه بندی شعب ، بازاریابی های میدانی، پیگیری و گزارش پرونده های صعب الوصول جهت تسهیل در وصول مطالبات ، لزوم تطابق نظم بصری شعب با روح بازاریابی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در جلوگیری از بیماری کرونا اشاره کرد.

معاون مدیریت منطقه غرب تهران:

شرایط ارائه تسهیلات در کوتاهترین زمان ممکن را فراهم کنید.

جوادی با اشاره به لزوم روانسازی فرآیند پرداخت تسهیلات، اظهار داشت: مسوولین شعب می باید ضمن تاکید بر بهداشت اعتباری ، مراحل پرداخت تسهیلات به هر مشتری را رصد کرده و شرایط را برای ارائه تسهیلات در کوتاهترین زمان ممکن به مشتریان فراهم کند.

علیرضا جوادی معاون منطقه غرب تهران ضمن تاکید بر لزوم تعادل در ترکیب منابع هر شعبه، از روسای شعب خواست در مسیر اولویت های سال جاری با تکیه بر پتانسیل موجود در هر منطقه گام بردارند.

معاون مدیریت منطقه غرب تهران ضمن تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در رابطه با بیماری کرونا، سعه صدر مسوولین در شیفت بندی کارکنان را یکی از ابزارهای مهم در مصونیت کارکنان و البته دلگرمی آنان برشمرد.

شایان ذکر است بازدیدکنندگان در جریان این بازدیدها ، با کارکنان شعب سی متری جی، قصرالدشت و رودکی دیدار کرده و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفتند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000