مقدمات تامین مسکن خبرنگاران و هنرمندان از یکسال گذشته آغاز شد

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
وزیر راه و شهرسازی با اعلام این مطلب که مقدمات امضای تفاهم‌نامه تامین مسکن خبرنگاران و هنرمندان از یکسال گذشته آغاز شد بر اهتمام مردم نسبت به تکمیل آورده‌ها برای تسریع در طرح اقدام ملی مسکن، تاکید کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مراسم امضای تفاهم‌نامه احداث ۱۰ هزار واحد مسکن برای خبرنگاران و هنرمندان با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: امضای تفاهم‌نامه با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تامین مسکن خبرنگاران و هنرمندان تکلیف وزارتخانه را برای تامین مسکن این اقشار، تشدید کرد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه وزارت راه و شهرسازی در فلسفه وجودی‌اش ماموربت و وظیفه دارد تا در زمینه خانه‌دار شدن اقشار مختلف جامعه از جمله خبرنگاران و هنرمندان گام بردارد، افزود: در این دوره سازوکارها را به گونه‌ای تدوین کردیم که بیانگر سیاست پابرجای تولید مستمر مسکن باشد. برای اینکار با اهتمام ویژه تلاش کردیم و طرح اقدام ملی مسکن با سرعت در حال پیشرفت است. درخواست می‌کنیم با توجه به تلاش‌های مسئولان و اهتمام وزارت راه و شهرسازی مردم نیز اهتمام لازم را داشته باشند و نسبت به تکمیل آورده‌های خود اقدام کنند تا پروژه‌ها سرعت بگیرد.

عضو کابینه دولت دوازدهم ادامه داد: مقدمات امضای تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از یکسال گذشته آغاز شد و امروز که این سند امضا می‌شود گام‌های مقدماتی آن برداشته شده است.

اسلامی تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد تا اقشار هدف این تفاهمنامه که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به وزارت راه معرفی شدند قبل از ۱۷ مرداد به سامانه طرح اقدام ملی متصل شوند و نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند و برای متقاضیان واجد شرایط پیامک ارسال می‌شود.

وی ضمن تبریک روز خبرنگار، اعلام کرد: تلاش خواهد شد تا در همکاری دو وزارتخانه ظرفیت‌های اجرای طرح مسکن برای خبرنگاران و هنرمندان افزایش یابد و همکاران ما در سازمان ملی زمین و مسکن تامین زمین و اجرای پروژه را تسهیل می‌کنند.

اسلامی بخشی از امضای تفا‌هم‌نامه‌ها را تلاش وزارت راه و شهرسازی برای برطرف کردن دغدعه مسکن مردم برشمرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000