بازدید از روند احداث مدرسه روستای بانی با مشارکت بانک مسکن

بازدید مدیر شعب استان آذربایجان غربی از روند ساخت مدرسه احداثی بانک مسکن روستای بانی

خلیل ایمانی با همراهی تعدادی از مسوولان مدیریت از روند ساخت مدرسه بانک در روستای بانی واقع در منطقه صفر مرزی شهرستان سیلوانا با مرز ترکیه بازدید کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا؛ مدیر شعب استان آذربایجان غربی در این بازدید در جریان روند ساخت مدرسه قرار گرفت و از وضعیت فیزیکی این فضای آموزشی بازدید کرد.

عملیات ساخت این مدرسه 3 کلاسه خرداد ماه سال1399 با تخصیص اعتباری بالغ بردو میلیاردو پانصد میلیون ریال از طرف بانک مسکن و 700میلیون از طرف اداره کل نوسازی مدارس جهت اجرای فاز اول (اتمام اسکلت و آجرکاری ) با زیربنای 217 متر کلنگ زنی شد که به حول قوه الهی فاز اول آن با وجود صعب العبور بودن منطقه و مشکلات حمل مصالح ساختمانی به منطقه به پایان رسیده است و اداره کل نوسازی طبق تفاهمنامه پیگیر اخذ اعتبار برای تکمیل فاز دوم (اجرای نازک کاری) می باشد .
در این بازدید مدیر شعب با اشاره به محرومیت منطقه و اهمیت ایجاد مراکز آموزشی به عنوان یکی از مسوولیتهای اجتماعی بانک مسکن اظهار داشت: امیدواریم با احداث این مدرسه گامی مهم برای توسعه آموزش این منطقه برداشته شود و ساکنین این روستا و روستاهای اطراف به خاطر ادامه تحصیل فرزندانشان مجبور به ترک دیار و مهاجرت به شهرستان نشوند.

ایمانی افزود : احداث مدارس در مناطق محروم بایستی بعنوان یک مکان علمی و فرهنگی در راس اولویتهای کاری مسوولین و مردم باشد و زمینه آن فراهم شود تا فرزندان اقشار محروم جامعه بدون دغدغه بتوانند شبانه روز تلاش کنند تا از لحاظ علمی کاملا آماده شوند تا شاهد کاهش فقر،بیکاری و جرم در جامعه باشیم.

مدیر شعب اضافه کرد: جهل و نادانی ریشه همه مشکلات و ناکامی هاست و هر چقدر ملتی آگاه و باسواد باشد بهتر می تواند مسائلش را حل کند و بر مشکلات فائق آید و با جدیت باید گفت بهشت در همین دنیا قابل دست یافتن است و کلید آن علم و دانش است.

وی یادآورشد: بانک مسکن برای این که در آگاهی مردم نقش داشته باشد افتخار دارد تا در ردیف خیرین مدرسه سازخدمتی هرچند کوچک به آینده سازان کشور بکند و در باسواد شدن مردم سهیم شود.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000