انعقاد تفاهم نامه همکاری با راه آهن لرستان

دیدار سرپرست شعب بانک مسکن استان با مدیر کل راه آهن لرستان

دراین نشست بر ارتقای سطح همکاری ها و گسترش تعامل ها و انعقاد تفاهم نامه همکاری تاکید شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا،دراین نشست که با حضورداریوش عالی پور سرپرست مدیریت شعب بانک مسکن استان لرستان و فخرالدین پیروزفر مدیر کل راه آهن لرستان در راه آهن لرستان برگزار شد بر ارتقای سطح همکاری ها و گسترش تعامل فی مابین و انعقاد تفاهم نامه همکاری تاکید شد.

سرپرست شعب بانک مسکن استان لرستان ضمن ارائه آماری از تسهیلات تکلیفی پرداخت شده در سطح استان توسط بانک مسکن اظهار داشت بانک مسکن بعنوان بانک توسعه ای و تخصصی تنها بانک مجری سیاستهای دولت در بخش تامین مسکن اقشار متوسط و ضعیف جامعه می باشد و به همین جهت باید از طرف مسئولین ارشد استان وسازمان ها و ادارات اجرایی مورد حمایت قرار بگیرد لذا انتظار داریم با مساعدت در جلب و جذب فعالین بخش مسکن و ساختمان و حمایت ادارات و سازمان های دولتی استان ما را در ارتقا جایگاه استان در سطح کشور یاری کنند.

داریوش عالی پور، بانک مسکن را بانک تخصصی در ارائه تسهیلات ارزان قیمت و عاملی موثر بر رونق بخش مسکن و خانه دار شدن هموطنان دانست.

وی با بیان این مطلب که رسالت و سیاست بانک مسکن خانه دار کردن اقشار کم درآمد و به خصوص نسل جوان می باشد ، از برپایی کمپین چگونه خانه دار شویم خبر داد و اخذ پایین ترین نرخ سود و طولانی ترین مدت بازپرداخت را وجه تمایز تسهیلات بانک مسکن نسبت به سایر بانک ها عنوان کرد.

عالی پور اعتماد مردم به بانک مسکن در 82 سال را نشان دهنده خوشنامی این بانک دانست و افزود: بانک مسکن در تلاش است تا با نهادینه کردن فرهنگ پس انداز، راهی مطمئن برای خانه دار شدن مردم به را به ارمغان بیاورد.

وی بانک مسکن را حامی طرح های ساخت و ساز با استفاده از فناوری های نوین در این حوزه دانست و پیشنهاد داد: ایجاد تعاونی های مسکن کمک بسزایی به خانه دار شدن و ایجاد ارزش افزوده ساختمان های اعضا و کارکنان سازمان ها می کند.

داریوش عالی پور همچنین افزود: حمایت از بخش مسکن علاوه بر پیشرفت سطح کیفی زندگی در استان ، فرصت های شغلی فراوانی نیز به وجود می آورد.

فخر الدین پیروز فر مدیر کل راه آهن استان لرستان نیز ضمن خیر مقدم و تقدیر از عملکرد بانک مسکن در پرداخت تسهیلات تکلیفی دولت اعم از مهر، روستایی ، زلزله زدگان و سایر قشرهای آسیب پذیر اظهار امیدواری کرد که بانک مسکن در اجرای طرح های توسعه ای بخش مسکن همچون گذشته موفق عمل کرده و کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذارد.

مدیر کل راه آهن لرستان با ابراز خشنودی از تعامل با بانک مسکن ،گفت: این سازمان با توجه به فرصت های مناسب اقتصادی و سرمایه گذاری که دارد و همچنین حجم بالای ارتباط با اقشار مختلف مردم می تواند کمک شایانی به بانک در حوزه معرفی محصولات و خدمات داشته باشد.

وی از آمادگی اداره کل راه آهن برای برپایی جلسات به صورت حضوری و وبینار جهت معرفی خدمات بانک مسکن به زیر مجموعه این سازمان خبر داد. پیروز فر در خاتمه بر حمایت از بانک مسکن در جهت ارتقا جایگاه استانی بانک مسکن از طریق افزایش تعامل و همکاری هاقول مساعد دادند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000