مدیر استان در جمع خبرنگاران:

خبرنگاری شغل ، حرفه ، هنر و عشق است

یونس احمدی مدیر شعب استان قزوین با تبریک و گرامیداشت این روز بیان کرد : خبرنگاری نه تنها یک شغل، بلکه هنر و عشقی والا می باشد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این مراسم که با حضور معاونین مدیریت و چند تن از خبرنگاران استان برگزار شد یونس احمدی مدیر شعب استان قزوین با بیان این مطلب افزود : خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند.

احمدی با اشاره به حادثه 17مرداد سال 1377 که منجر به شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ، به همراه هشت نفر ار اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان شد ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن شهداء گرانقدر، اظهار داشت : خبرنگار باید بداند و می داند که آن کس که آگاهتر است مسوول تر است؛ مسوول در قبال ملت ، اخلاق جامعه ، باورهای مردم و منافع ملی.

وی ادامه داد : خبرنگاران به راستی سمبل تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند که حتی جانشان را برای روشنی بخشی و عینیت بخشیدن به " نون والقلم ما یسطرون" در طبق اخلاص گذاشته اند.

مدیر استان به استناد فرمایشاتی از حضرت امام موسی کاظم (ع) " حق را بگو اگر چه نابودی تو در آن باشد زیرا که نجات تو در آن است" افزود : اصول اخلاقی حرفه خبرنگاری این است که خبرنگاران در هر مرحله و مقامی که باشند باید به خیر و مصلحت جامعه ایمان کامل داشته باشند و کوشش برای تأمین منافع شخصی خلاف اصول و آیین خبرنگاری می باشد.

احمدی در ادامه اظهار داشت: به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک مسکن این روز را خدمت تمام خبرنگاران تبریک و تهنیت گفت و عنوان کرد: برای یکایک شما عزیزان آرزوی سلامتی و سربلندی را از درگاه احدیت خواستارم.

در ادامه این مراسم جباری خبرنگار خبرگزاری برنا به نمایندگی اصحاب خبر، از برگزاری چنین مراسم و نیز از زحمات بانک مسکن که کمک شایانی به خانه دار شدن اقشار مختلف به خصوص اقشار کم درآمد جامعه کرده تشکر و قدردانی کرد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000