خبرنگاران رکن اساسی تحقق عدالت هستند

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
معاون وزیر راه و شهرسازی در پیامی به مناسبت هفدهم مرداد، روز خبرنگار را به همه فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت و بر نقش والای خبرنگاران در دستیابی به آرمان عدالت اجتماعی تأکید کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، معاون وزیر راه و شهرسازی در پیامی به مناسبت هفدهم مرداد، روز خبرنگار را به همه فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت و بر نقش والای خبرنگاران در دستیابی به آرمان عدالت اجتماعی تأکید کرد. متن پیام علی نبیان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در مراسم تنفیذ رئیس جمهور محترم درباره مسئله‌ی جنگ تبلیغاتی دشمن بار دیگر اهمیت کار مداوم و مضاعف در این عرصه را برای همگان روشن کرد. بی‌شک خبرنگاران در نبردی که به فرموده مقام معظم رهبری دشمنان در آن "برای اینکه بر افکار عمومی مردم مسلّط بشوند مبالغ هنگفت هزینه میکنند، کارهای بسیار انجام میدهند؛ فکرهای بسیاری را در مجموعه‌های فکری برای این کار استخدام میکنند تا بتوانند با جنگ روانی، با تبلیغات گوناگون، افکار عمومی کشورها را -از جمله بیشتر از همه امروز کشور ما را که هدف سوء‌نیّت قدرت‌های بزرگ است- قبضه کنند و در اختیار بگیرند." رسالتی مهم بر عهده دارند.

باور داریم که خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای مردم و به عنوان بخش مهمی از ابزار نظارتی جامعه بر عملکرد مسئولان عمل می‌کنند. بدون حضور آنها و اطلاع رسانی صریح و شفاف، عدالت اجتماعی دست یافتنی و محقق شدنی نیست.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک می‌گویم و از خداوند منان برای آنها توفیق در عرصه خدمت به مردم و سلامتی مسئلت می‌کنم.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000