نشست خبری مدیر استان زنجان با اصحاب رسانه

مدیر استان زنجان اظهارکرد:در اجرای طرح اقدام ملی مسکن پرتوان تر از قبل هم چون طرح مسکن مهر اقدام خواهیم کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن -هیبنا، سلمان داشاد مدیر شعب استان در نشستی که به مناسبت روزخبرنگار برگزار شد، گفت : در اجرای طرح اقدام ملی مسکن پرتوان تر از قبل هم چون طرح مسکن مهر اقدام خواهیم کرد.

مدیر شعب استان زنجان با گرامیداشت خبرنگاران شهید و همچنین سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار ایرنا در شهر مزارشریف، این روز مبارک را به جامعه پرتلاش و هوشیار خبرنگاران تبریک گفت و به اهمیت اطلاع رسانی و حضور پررنگ خبرنگاران در عرصه های مختلف اجتماعی و فرهنگی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه بانک مسکن با سابقه درخشانی در اجرای طرح مسکن مهر از خود بر جای گذاشته است، اظهار داشت: این بانک هم اکنون نیز با قدرت هرچه بیشتر آماده خدمت رسانی در زمینه تولید انبوه مسکن و اجرای طرح اقدام ملی مسکن می باشد.

داشاد ضمن اشاره به اینکه رسالت اجرای طرح اقدام ملی مسکن بیشتر از سایر بانکها بر عهده بانک مسکن نهاده شده است، به نقش موثر بانک مسکن در اجرای هرچه بهتر و مطلوب تر این طرح ملی تاکید کرد.

مدیر شعب استان با اشاره به اینکه استان زنجان یکی از استانهای پیشرو در زمینه اجرای طرح بزرگ اقدام ملی مسکن می باشد، تصریح کرد : براساس آمارهای موجود تاکنون در استان زنجان تعداد 18،485 نفر از مشمولین واجد شرایط معرفی شده توسط اداره راه و شهر سازی استان، بالغ بر 9،148 میلیارد ریال به عنوان آورده نقدی واریزکردند.

وی اذعان داشت : مبلغ 4،038 میلیارد ریال از محل آورده های نقدی مذکور به پروژه‌هایی که عقد قرارداد شده، به تناسب پیشرفت فیزیکی ساختمان به واحدها اختصاص یافته است تا توسط سازندگان و پیمانکاران طرف قرارداد در ساخت و ساز واحدهای موصوف به کارگرفته شود.

داشاد با اشاره به اینکه تاکنون تعداد 13 پروژه با بیش از 2،570 واحد مسکونی عقد قرارداد شده است اظهار امیدواری کرد: با وجود همکاران پرتوان و ساعی به عنوان خدمتگزاران مردم استان، برای تحقق هرچه بیشتر و بهتر اهداف طرح اقدام ملی مسکن گام های موثری برداشته شود.

مدیر شعب استان اظهار داشت : با تجربه ی ارزشمندطرح مسکن مهر و با هماهنگی و همکاری با پیمانکاران زبده و فعال در سطح استان در اجرای سیاست های این پروژه ملی نهایت سعی و کوشش خود را بکار خواهیم بست تا بتوانیم در آبادانی و توسعه هرچه مطلوب تر استان موثر باشیم.

وی در ادامه با اشاره به آمار و ارقام و عملکرد فعالیتهای این مدیریت در 4 ماهه سال جاری و مقایسه آن نسبت به سال گذشته، از رشد و پیشرفت قابل تامل مدیریت شعب استان زنجان در زمینه پرداخت تسهیلات ساختمان و مسکن با بیش از 137% رشد و نقش موثر آن در تولید مسکن خبر داد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000