مدیر شعب استان قزوین:

شهید باران رحمت الهی است

یونس احمدی مدیر شعب استان با ذکر این مطلب بیان کرد: شهید باران رحمت الهی است که به زمین خشک جان ها ، حیات دوباره می دهد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا: یونس احمدی مدیر شعب استان قزوین افزود: شهادت عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل است.

احمدی با ذکر یاد و خاطره شهادت شهید محسن حججی در 18مرداد 1396، این روز را نقطه عطفی در دوران حضور رزمندگان ایران در سوریه نام برد و تصریح کرد: تقویم ایران عزیز از نخستین روزهای شکل گیری انقلاب شکوهمند سرشار از روزهای پرافتخاری است که ما ایرانیان به آن می بالیم.

وی ادامه داد: در دورانی که دشمنان این مرزوبوم با تجهیز تمام امکانات خود و ایجاد ناامنی در کشورهای منطقه به ایجاد توطئه و اخلال در توسعه اهداف جمهوری اسلامی ایران بستند ، مردان بزرگ با تأسی از سیره سید وسالار شهیدان برای دفاع از مرزهای این سرزمین و حرم آل الله جان خود را تقدیم کردند.

مدیر استان ضمن بزرگداشت مقام سردار دلاور اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی و با درود به ارواح طیبه شهداء اضافه کرد: تاریخ این سرزمین همواره خود را وامدار استقامت ، صبوری ، ایثار ودلیری شهیدان گرانقدر و خانواده معززشان می داند.

احمدی در ادامه اظهار داشت: آنچه مهم است حفظ راه شهداء است ، یعنی پاسداری از خون شهداء ، این وظیفه اول ماست و افزود: این روز مناسبتی شد برای تجلیل از فداکاری ها، تلاش ها و رشادت های دلیرمردانی که با اهداء خون خود، امنیت و رفاه را برای ایران عزیز به ارمغان آوردند.

مدیر استان با حضور در گلزار شهداء استان ، ضمن تجلیل از غیرت و رشادت این دلاور مردان بی ادعا ، یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داشت.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000