سلیمی در نشست خبری با اصحاب رسانه؛

طرح اقدام ملی ادامه روند خانه سازی برای اقشار کم درآمد جامعه را هموار می سازد

نشست خبری مدیر شعب استان با اصحاب رسانه در مدیریت کردستان برگزار شد و جلال الدین سلیمی طرح اقدام ملی را موجب هموار شدن ادامه روند خانه سازی برای اقشار کم درآمد جامعه عنوان کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا؛ جلال‌الدین سلیمی مدیر شعب بانک استان کردستان در این نشست بر آمادگی بانک مسکن در تامین مسکن آحاد جامعه خصوصا اقشار کم درآمد تاکید کرد و اظهار داشت :طرح اقدام ملی ادامه روندخانه سازی برای اقشار کم درآمد جامعه است و با توجه به تاکید دولت در ایجاد یک میلیون واحد مسکونی در سال 1400، بانک مسکن در استان کردستان نیز آماده همکاری بادستگاه های اجرایی ذی ربط در اجرای این طرح بزرگ است.
سلیمی از ثبت نام ۲۹ هزار نفر در این طرح در سطح استان کردستان خبر داد و بیان کرد: در استان کردستان 29 هزار نفر در طرح اقدام ملی ثبت نام کرده اند که بعدازپالایش متقاضیان، تعداد ۹ هزار و ۷۲ نفر واجد شرایط پالایش و به بانک مسکن برای افتتاح حساب معرفی شده اند.
وی در خصوص اجرای پروژه های طرح اقدام ملی در استان ابراز داشت: پروژهای طرح اقدام ملی در استان کردستان آغاز شده است و در حال حاضر در شهرستان‌ دهگلان۱۴ پروژه، قروه ۲۴ پروژه، دیواندره ۳۷ پروژه، کامیاران۳۲ پروژه و در سنندج هم ۲ پروژه ۲۰۰ و ۱۴۰ واحدی در راستای اجرای طرح اقدام ملی مسکن فعال است.
مدیر شعب استان در ادامه به تشکیل باشگاه مخاطبان مسکن و ساختمان اشاره کرد و تصریح کرد: به همت بانک مسکن،اتاق بازرگانی سنندج و پارک علم و فناوری استان کردستان تفاهم باشگاه مخاطبان مسکن و ساختمان ایجاد شده است و هدف از تشکیل این باشگاه ساماندهی فعالین بخش مسکن در جهت رونق اقتصادی و توسعه بخش مسکن می باشد.
وی از استقبال تمامی فعالین بخش مسکن از ایجاد باشگاه مخاطبان مسکن و ساختمان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به برگزار نشستهای تخصصی با هریک از اصناف و دستگاه های اجرایی مرتبط با بخش مسکن و ساختمان در اتاق بازرگانی سنندج، همت و استقبال عمومی فعالین بخش مسکن و ساختمان بر تشکیل باشگاه بسیار زیاد بوده بطوریکه در کمترین زمان ممکن مقدمات راه اندازی باشگاه با مساعدت مدیران ارشد استان و دستگاههای اجرایی ذیربط فراهم شده است.
سلیمی بر راه اندازی سایت و اپلیکیشن باشگاه برای معرفی تمامی فعالان اقتصادی بخش مسکن استان تاکید کرد و گفت:یکی از مهمترین اقدامات باشگاه مخاطبان مسکن و ساختمان راه اندازی سایت و اپلیکیشن در جهت معرفی فعالین اقتصادی و شناسایی و تامین موجود در ارتباط با نهاده‌های تولید در بازار ساختمان و توسعه کسب و کار صنایع مرتبط با بخش مسکن و ساختمان است.
لازم بذکر است در پایان این نشست اصحاب رسانه استان سوالات خود را در خصوص طرح اقدام ملی و باشگاه مخاطبان مسکن طرح و مدیر شعب استان به این سوالات پاسخ لازم را ارائه کرد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000