عالی پور در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)لرستان

رسالت اصلی بانک مسکن تامین سرپناه برای اقشار مختلف جامعه است

داریوش عالی پور سرپرست مدیریت شعب استان در دیدار با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اظهار داشت : بانک مسکن علاوه بر عمل به این رسالت در راستای امورخیر خواهانه وخداپسندانه نیز اقداماتی را در دستور کار قرار داده است .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن –هیبنا: داریوش عالی پور سرپرست مدیریت شعب استان در دیدار با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان لرستان با اشاره به رسالت اصلی بانک مسکن که تامین سرپناه برای اقشار مختلف جامعه است؛اظهار داشت : بانک مسکن علاوه بر عمل به این رسالت در راستای امورخیر خواهانه وخداپسندانه نیز اقداماتی را در دستور کار قرار داده است .

سرپرست شعب استان ساخت مدرسه در مناطق محروم ،پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به زوج های جوان، خود اشتغالی برای مددجویان کمیته امدادامام خمینی (ره) ،بهزیستی واقشار خاص و مشارکت در سایر امور خیر خواهانه را ازجمله فعالیت های بانک در حوزه مسئولیت اجتماعی برشمرد .

در ادامه داریوش عالی پور مدیر شعب استان نیز پرداخت تسهیلات تکلیفی حوزه اشتغال به مددجویان کمیته امداد را موجب رضایت خدا و توسعه استان عنوان کرد و افزود: پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) هم موجب رضایت خداوند متعال می شود و هم موجب توسعه اقتصادی و کاهش بیکاری استان می شود.

عالی پور از قدرشناسی مدیران و مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) تقدیر کرد و ابراز داشت: ابراز رضایت و قدردانی مدیران و مددجویان کمیته امداد موجب دلگرمی و انگیزه مضاعف در کارکنان بانک مسکن می شود و امیدواریم بتوانیم در سال 1400 نیز زمینه اشتغال مددجویان و رضایتمندی آنان را نیز فراهم کنیم.

وی افزود: دستگیری از نیازمندان علاوه بر رضایت پروردگار منشاءخیر وبرکت در زندگی شخصی وکاری همه ما را به همراه خواهد داشت .

سرپرست مدیریت لرستان تاکید کرد: تسهیلات اشتغالزایی از بهترین نوع تسهیلات بانکی است که ازطریق آن نهادهای حمایتی را بی نیاز می کند و با پشتوانه مسوولان ارشد بانک و همکاران پرتلاش استان هرگونه اقدامی که در چارچوب قوانین تعریف شود برای ادامه مسیر همکاری در پیش خواهیم گرفت.

در این جلسه جلال شیخ پور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)استان لرستان با تقدیر از عملکرد بانک مسکن در پرداخت تسهیلات اشتغال مددجویان گفت: بدون شک همراهی و همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات مهمترین رکن ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد است و کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز برخود لازم می داند از تلاش و همت کارکنان بانک مسکن در پرداخت تسهیلات قدردانی کند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان به بیان ابراز رضایت مدیران حوزه اشتغال و مددجویان این نهاد از کارکنان بانک مسکن در تشکیل پرونده و پرداخت تسهیلات اشتغال پرداخت و گفت: مددجویان کمیته امداد از سعه صدر و نحوه برخورد کارکنان بانک مسکن در هنگام تشکیل پرونده و مراجعه به شعب بانک مسکن بسیار ابراز رضایت داشتند بطوریکه بارها بازتاب این رضایتمندی در جلسات اداری استان به استاندار و مدیران ارشد استان منعکس شده است.

وی به تشریح آمار اشتغال مددجویان در سال 99 پرداخت و ادامه داد: در سال 99 تمامی اعتبارات حوزه اشتغال تخصیصی به بانک مسکن ، به مددجویان استان پرداخت شده است و به همت این بانک طرح های اشتغال مددجویان راه اندازی شده و ثمرات آن موجب کاهش افراد تحت پوشش کمیته و ایجاد اشتغال پایدار برای آنان شود.

جلال شیخ پور نقش آفرینی بانک مسکن در گسترش اشتغال پایدار وتوسعه چرخه اقتصادی کشور را ستودنی عنوان کرد وگفت: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی زمینه اشتغال مددجویان را فراهم می کند وتا حدودزیادی مشکلات اقتصادی آنان با پرداخت همین تسهیلات برطرف می شود . مدیر کل کمیته امداد لرستان افزود: افراد تحت پوشش کمیته امداد از هر جهت نیازمند مساعدت و یاری هستند و هر سازمان یا شخصی در این مسیر گام بردارد به یقین اجر اخروی بسیاری را به دست خواهد آورد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000