عضو فراکسیون عمران مجلس به هیبنا تشریح کرد:

سه گام برای مدیریت قیمت ساخت و فروش مسکن

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
عضو فراکسیون عمران مجلس با بیان اینکه قیمت تمام شده ساخت مسکن به دلیل افزایش قیمت زمین و مصالح ساختمانی، جهش پیدا کرده است، خواستار نظارت بر سطح قیمت ها و مدیریت هزینه های ساخت مسکن شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

محمد سرگزی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، با اشاره به اهمیت برنامه ریزی و مدیریت در موضوع مسکن بیان کرد: در حال حاضر جمعیت بزرگ خانه اولی ها منتظر اجرای طرح جهش تولید مسکن هستند تا با تسهیلات تعیین شده در این طرح بتوانند صاحب مسکن شوند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه رونق مسکن بخاطر پیوندهای پسین و پیشین این بخش با سایر بخش های اقتصادی باعث رشد اقتصادی می شود، گفت:‌ برای کنترل و مدیریت قیمت ساخت و فروش مسکن باید در گام نخست زمین های دولتی به صورت رایگان و اجاره بلندمدت در خدمت سازندگان مسکن و انبوه سازان قرار بگیرد. در مرحله دوم نیز باید مدیریت قیمت در بازار مصالح ساختمانی به دستور کار دولت تبدیل شود و نظارت دقیقی بر قیمت این بازار شود.

سرگزی، نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی قدم سوم را نیز عطای تسهیلات مسکن به افراد متقاضی واجد شرایط دانست.

وی تصریح کرد: مجلس آمادگی دارد که تعاملات مثبت و تاثیرگذار با بانک مسکن که متولی بحث خانه دار شدن اقشار کم درآمد در کشور است را داشته باشد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000