مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن مطرح کرد:

اصلاح استراتژی گروه مالی را برمبنای سیاست‌ها و وعده‌های دولت جدید تنظیم کنید

با حضور مدیر عامل گروه مالی بانک مسکن و رییس هیات مدیره، مدیران جدید گروه معرفی شدند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از روابط عمومی گروه مالی بانک مسکن مراسم معارفه و انتصاب مدیر حوزه مدیر عامل و مشاور مدیرعامل در امور مدیران با حضور جواهری مدیر عامل گروه مالی بانک مسکن، جوان مجیدی رییس هیات مدیره و مدیران شرکت برگزار شد.

در این جلسه طی صدور حکمی رمضانعلی سلمانی‌نژاد به عنوان مدیر حوزه مدیر عامل و سرپرست مدیریت امور‌مالی و علیرضا صابرفرد به عنوان مشاور مدیر عامل در امور مدیران معرفی شدند و فعالیت خود را آغاز کردند.

در همین راستا در ابتدای جلسه جواهری ضمن بیان سوابق و فعالیت ‌های مدیران جدید گروه؛ طی سخنانی ابراز داشت: امید است با اتکال بر خداوند متعال و روحیه خدمت‌گزاری و خدمت‌رسانی مدیران جدید و مدیران فعلی با بهره‌گیری از ظرفیت و پتانسیل‌های موجود در راستای سیاست‌ها و وظایف ذاتی گروه مالی بانک مسکن، انشاا... شاهد رشد روز افزون و ملموس در مجموعه باشیم.

مدیر‌عامل گروه مالی خاطر نشان کرد: با تلاش مستمر کلیه همکاران، باید اصلاح و تحولی اساسی در ساختار سیاست‌ها و استراتژی‌های گروه بر مبنای سیاست‌ها و وعده‌های رییس جمهور جدید تنظیم شود و این مهم نیازمند تلاش و هم‌اندیشی کلیه کارکنان و مدیران گروه مالی خواهد بود.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000