پزشکان فرماندهان خط مقدم مبارزه با کرونا

یونس احمدی مدیر شعب استان قزوین با بیان این مطلب افزود: پزشکان در این دوران حساس، هم چون جنگ تحمیلی فرماندهان خط مقدم مبارزه با کرونا هستند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا: در مراسمی که به مناسبت روز پزشک و با حضور چند تن از پزشکان برگزار شد ، یونس احمدی مدیر شعب استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره پزشکان،پرستاران و کادر درمان که جانشان را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادند، روز پزشک، دوستدار سلامت جامعه را تبریک و تهنیت گفت.

وی همچنین تصریح کرد: بلای همه گیر کرونا در کنار تمام مصیبت هایی که بر جامعه بشری تحمیل کرد باعث تعالی جایگاه پزشکان تلاشگر و تمام زحمتکشان کادر درمانی در دیدگاه و نگاه مردم شد که این سرمایه ارزشمند اجتماعی ، در سایه مجاهدت های پزشکان، به عنوان فرماندهان خط مقدم این نبرد بزرگ به دست آمد.

مدیر استان اظهار داشت: پزشکان همواره در تمام صحنه های انقلاب اسلامی در راستای ارتقاء سلامت جامعه تلاش مضاعف کرده اند و در شرایط اپیدمی بیماری کووید 19 نیز از همان روزهای ابتدایی در کشورمان شاهد حضور پررنگ و فداکارانه کادر درمان بودیم که با تلاش صادقانه و مخلصانه در خط مقدم مبارزه با این ویروس به کمک بیماران شتافتند و همچون هشت سال دفاع مقدس از جان مایه گذاشته و با خدمت و ایثار ، با دیگر در صحنه تاریخ این سرزمین درخشیدند.

احمدی ضمن تقدیر از طرح تحول سلامت که با ایثار ، اخلاق ، حضور ، فداکاری و هنرمندی پزشکان و کادر درمان به انجام رسیده است خطاب به پزشکان بیان داشت: در دوران کرونایی و در شرایطی بسیار دشوارتر و پر اضطراب تر از شرایط معمولی ، کار بزرگی را به ثبت رساندید و صحنه ها و فعالیت هایی را به نمایش گذاشتید که حقیقتأ اعجاب انگیز است.

وی ادامه داد: پزشکی کار پیچیده و سختی است ؛ تنها علم نیست ، ایمان نیز هست ، پزشکی که به کارش ایمان نداشته باشد ناموفق است و در بیمارش تأثیرگذار نخواهد بود و افزود : پزشکان ضامن سلامت جامعه ، امنیت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می بخشند.

احمدی بیان داشت: شما پزشکان و متخصصین علاوه بر کار درمان و سلامت جامعه ، در علم و دانش برای جایگاه ایران در دنیا قدم های بزرگی برداشتید و با ورود این بیماری، در چشم مردم عزیزتر از پیش قرار گرفتید و افزود: از تمام پزشکان ، پرستاران و کادر درمان که علی رغم سختی ها ، با تلاش های شبانه روزی در کنترل اپیدمی ویروس مسیر را ادامه داده اید صمیمانه تشکر و سپاسگزاری میکنم و از خداوند متعال برای یکایک شما صحت، سعادت و دوام توفیق در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) را خواستارم.

در ادامه این مراسم دکتر یعقوبی ضمن تسلیت به نظام بانکی کشور که داغدار از دست دادن کارکنانشان بر اثر ابتلا به بیماری کرونا هستند، از کارکنان بانک که با حضور فعال در زمینه خدمات به مردم و با تلاش و همت، هم گام با کادر درمان قدم برداشته اند ، تقدیر و تشکر کرد و افزود: ویروس کرونا هم چنان کشنده است و بیشتر از گذشته باید دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کرد و پیام ما هم چنان استفاده صحیح از ماسک ، رعایت فاصله اجتماعی و حتی المقدور در خانه ماندن است.

وی اظهار داشت: با نهایت تلاش خود در زمینه سلامت و درمان، خواست مردم عزیز و بزرگوار این سرزمین را برآورده می کنیم و آنچه تاکنون انجام گرفته گام های مهمی بوده و ان شاالله با کمک ، تلاش و ایثار، گام های بعدی را به حول و قوه الهی بر خواهیم داشت.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000