پایگاه خبری بانک مسکن گزارش می دهد:

افتتاح پروژه جدید مسکنی در شمالغرب/ جزییات پروژه الماس شرق

پروژه ۱۸ طبقه مسکونی الماس خاوران در زمینی به عنوان یکی از پروژه های شاخص گروه سرمایه گذاری مسکن افتتلح شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب، حسبِ وظیفه ی ذاتی خود در تولید مسکن در تمامی نقاطِ تحت مدیریتِ خود، پروژه های مختلفی را تعریف، عملیاتی و اجرا کرده است.

پروژه مسکونی الماس خاوران یکی از چندین پروژه‌ی اجرا شده شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب در منطقه رو به توسعه جنوب شرق کلانشهر تبریز است.

پروژه مسکونی الماس خاوران تبریز با 124 واحد در متراژهای مختلف به اجرا درآمده و چندی پیش مورد افتتاح قرار گرفت.

الماس خاوران برجی ۱۸ طبقه است که تمامی امکانات لازم برای یک زندگی خوب در آن گرد آمده و وضعیتی دلخواه برای ساکنان آن فراهم آورده است.

موقعیت پروژه با توجه به قرارگیری در منطقه ای که زیرساخت های آن تکمیل شده است و بخش های قابل توجهی از نیازهای فرهنگی، اجتماعی چون شهرداری منطقه ی ۹ کلانشهر تبریز، بیمارستان، سالن چند منظوره، مدارس مختلف و ... در آن به مورد اجرا واقع شده است، بسیار حائز اهمیت بوده و با چنین رویکردی چشم انداز روشنی در پیش خواهد داشت.

بر اساس اسن گزارش، قرارگیری در جوار اتوبان تبریز-زنجان از یک سو و در جانبی دیگر موقعیتِ زیستی مناسب با توجه به قرارگیری در یکی از خوش آب و هواترین نقاط کلانشهر تبریز، فضای سبز مناسب و طراوت باغ های اطراف این پروژه را محلی مناسب برای زیستن کرده است.

شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب در طول فعالیت سی ساله اش در نقاط مختلف منطقه شمال غرب با تحت پوشش قرار دادن استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان با تولید واحد های مسکونی مناسب توانسته است به بخش قابل توجهی از نیاز مسکن در این منطقه پاسخ دهد.

این شرکت به عنوان پیشتاز عرصه تولید مسکن در منطقه شناخته شده و بهره مندی از مهندسین و کارشناسان مجرب، کیفیت در تولید با استانداردهای ملی و بین المللی، به روز بودن در تکنولوژی ساخت، استفاده از مصالح به روز و ارائه ی به موقعِ محصولِ تولیدی از مهم ترین شاخصه های اعتمادِ مشتریان به این مجموعه است.

مشخصات و مختصات فنی پروژه الماس شرق

پروژه مسکونی الماس خاوران در زمینی به مساحت ۴ هزار ۷۰۰ مترمربع، و زیربنای ۲۶ هزار و ۹۳۲ مترمربع ساخته شده است.

استفاده از پروژه سازه بتنی، دال یک طرفه، آسانسور، سیستم سرمایش و گرمایش از طریقِ اسپلیت و پکیج، پارکینگ و انباری، سیستم تهویه پارکینگ ها، سیستم اتفاء حریق و آتش نشانی، مهد کودک و سالن اجتماعات از ویژگی های این پروژه است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000