اهداء خون توسط کارکنان بانک مسکن هرمزگان در هفته تعاون

به مناسبت هفته تعاون و در راستای ترویج فرهنگ تعاون و اهداء خون به منظور کمک به نیازمندان به انواع گروههای خونی ، کارکنان داوطلب مدیریت هرمزگان خون خود را اهداء کردند .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا،بر اساس فراخوان سازمان انتقال خون مبنی بر دعوت از شهروندان جهت اهدای خون و با اعلام نیاز جدی به خون و فرآورده های خونی ، با حضور پایگاه سیار سازمان انتقال خون در ساختمان مدیریت بانک مسکن ، کارکنان داوطلب بانک مسکن خون خود را اهدا کردند.

در این اقدام خداپسندانه که با هدف بالا بردن روحیه ایثار و از خودگذشتگی صورت گرفت، مدیران بانک مسکن نیز در کنار سایر کارکنان در این امر خیر شرکت کردند.

تعداد زیادی از کارکنان مدیریت شعب استان هرمزگان در پی این فراخوان با حضور در ساختمان مدیریت با اهدای خون خود به کمک بیماران شتافتند .

حضور روحیه بخش گروه های مختلف خونی کارکنان بانک مسکن هرمزگان جلوه هایی از زیبایی و رافت را به نمایش گذاشت و در این میان حضور دارندگان گروه های نادر و مورد نیاز خونی جهت اهداء خون با توجه به نیاز جدی بسیاری از بیماران به دریافت این گروههای خونی از اهمیت زیادی برخودار بود.

علی کمالی مدیر شعب استان در بیان اهمیت مشارکت پر شور در اهداء خون گفت : با توجه به شرایط ایجاد شده به دلیل شیوع بیماری کرونا متاسفانه سازمان انتقال خون با کاهش ذخایر خون و فرآورده های خونی موجه شده است و با عنایت به اینکه سازمان انتقال خون با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی ، محیطی امن را برای افراد ایجاد می کند ، شایسته است همه کسانی که توانایی اهداء خون دارند یاری کننده و نجات دهنده عزیزانی باشند که به این خونهای اهدائی نیازمندند .

کمالی در ادامه ضمن بیان فواید اهداء خون برای اهداءکنندگان افزود : نیاز به خون یک نیاز همیشگی است و لازم است اهداء خون به طور مستمر انجام گیرد تا علاوه بر حفظ سلامتی خود و جلب رضایت خداوند متعال شاهد لبخند رضایت عزیزانی باشیم که خون ما حیاتی دوباره در رگهایشان جاری ساخته است .

شایان ذکر است این اقدام خیرخواهانه با همکاری سازمان انتقال خون استان هرمزگان صورت گرفت که با استقبال مدیران و کارکنان بانک مسکن مواجه شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000