مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن:

زمان اجرای پروژه ها باید به کمتر از ۱۲ ماه برسد

مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن با بیان اینکه امکان تحقق وعده ساخت سالانه یک میلیون مسکن در کشور وجود دارد، گفت: امروز دیگر پروژه‌های ۳۶ ماهه نمی توانند این وعده را محقق کنند؛ بنابراین باید زمان اجرای پروژه‌ها را به کم‌تر از ۱۲ ماه برسانیم.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، محمدرضا جواهری در آیین افتتاح پروژه آسمان البرز ضمن قدردانی و تشکر از تمام دست‌اندرکاران این پروژه اظهار داشت: شرکت سرمایه‌گذاری مسکن نوین‌پایدار به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن، هر چند یک شرکت جدیدالتاسیس است اما بسیار امیدواریم که این شرکت به لحاظ اجرا و سودآوری شرایط خوبی را بیش از پیش فراهم کند.

وی خطاب به مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن، گفت: آقای امامی، امروز برای تحقق وعده ساخت مسکن یک میلیونی باید کمربندها را سفت ببندیم؛ چراکه باید برای تحقق شعار رییس‌جمهوری محترم، کار بسیار عظیمی باید در عرصه ساخت‌وساز مسکن صورت گیرد و همه باید در این حوزه تلاش کرده و عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم.

مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن افزود: خوشبختانه با تفویض اختیارات از سوی مدیرعامل بانک مسکن به استان‌ها، فرآیند پرداخت تسهیلات، تسهیل شده است و امیدواریم با تفویض بیشتر اختیارات، امکان استفاده از ظرفیت‌های بانک برای انبوه‌سازان بیشتر شود.

جواهری با بیان اینکه ظرفیت شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به‌گونه‌ای است که امکان افزایش تولیدات این شرکت تا 3 برابر وضع موجود فراهم است، ادامه داد: امروز دولت جدید وعده ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی داده و این به دلیل عقب‌ماندگی‌های تولید مسکن در سال‌های گذشته است.

مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن با تاکید بر اینکه جهش تولیدات در راستای تحقق بخشی به این وعده دولت قطعاً از عهده شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به عنوان بزرگ‌ترین انبوه‌ساز کشور بر می‌آید، گفت: در کنار شرکت سرمایه‌گذاری مسکن به عنوان بازوی اجرایی بانک، شرکت تامین سرمایه و شرکت لیزینگ بانک نیز می‌توانند در راستای پیش برد این وعده، از شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن حمایت کنند.

وی بر موضوع سرعت در اجرای پروژه‌ها، استفاده از فن‌آوری‌های نوین در فرآیند ساخت‌وساز و توجه به مقوله کیفیت تاکید کرد و گفت: اگر بخواهیم سالانه یک میلیون مسکن در کشور تولید شود، دو اتفاق مهم باید رخ دهد، نخست در حوزه تامین مالی و دیگری در حوزه فنی و مهندسی.

جواهری تاکید کرد: ما باید زمان اجرای پروژه‌ها را کاهش دهیم. امروز دیگر پروژه‌های 36 ماهه نمی‌توانند این وعده را محقق کنند، بنابراین باید با به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها از جمله استفاده از فن‌آوری‌های نوین ساخت، زمان اجرای پروژه‌ها را به کم‌تر از 12 ماه کاهش دهیم.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000